Філіппінці випустили вірусну рекламу місцевої коли
- Фото:
- https://www.youtube.com
Бренд напоїв RC Cola випустив відео під назвою Nyahahakbkxjbcjhishdishlsab @ !!!! Basta RC Cola, де показують школяра, який запитує свою матір, чи він усиновлений, після того, як однокласники дражнили його в школі.
Його мати каже йому не звертати на них уваги. Сюжет набирає нових обертів, коли хлопчик знімає сорочку і питає, чому у нього на спині чотири склянки.
Кліп, створений інді-магазином Gigil з Маніли, незважаючи на свою незвичність, набрав майже 7 млн переглядів.
За словами керуючого партнера Gigil Джейка Ірасторзи, кампанія показує, чим бренд відрізняється від інших газованих напоїв. Реклама, в назві якої є слово «баста», можна перекласти як «що завгодно», і це є мисленням цільової аудиторії покоління Z.
«Вони живуть сьогоденням моментом. Їм не потрібен список причин, перш ніж вони щось зроблять. Вони можуть щось зробити або купити, тому що ... ну, яка різниця, чому. Не потрібно пояснювати. Ми перейняли це відношення і змусили бренд відстоювати його. Зробити RC дзеркалом нашого споживача», — заявив Джейк Ірасторза, керуючий партнер Gigil
«Ми використовували гумор, щоб змусити бренд уособлювати щось круте в свідомості аудиторії покоління Z, настільки, що вони хотіли б асоціюватися з цим», — сказала молодший креативний директор Gigil Діон Танада.