Плодоовочевий бізнес Великобританії почав перший рік роботи після Brexit
Мережі супермаркетів Великобританії повідомляють про серйозні проблеми з наявністю деяких овочів і фруктів на полицях магазинів через бюрократичну тяганину на митниці після виходу країни зі складу ЄС.
Про це пише EastFruit з посиланням на FreshFruitPortal. Ситуація також ускладнюється карантинними обмеженнями і дефіцитом робочої сили через пандемію COVID-19.
Так, на веб-сайті мережі супермаркетів Tesco зазначено, що в деяких областях країни відсутні салат-латук, кольорова капуста, апельсини, суниця садова, малина і лохина, а в онлайн-магазині Ocado зараз не можна купити моркву, цвітну капусту, броколі та деякі інші плодоовочеві категорії.
Як повідомляють самі вантажоперевізники, на кордонах буквально почався хаос, і організувати навіть найпростішу відправку вантажу в Європу практично неможливо після введення нових правил документообігу. За даними профільної асоціації Road Haulage Association, на кордонах вже утворилися серйозні затори, а на минулому тижні з двох тисяч вантажівок, щодня перетинають Ла-Манш, пройти митне оформлення не зміг кожен пʼятий.
Більш того, ситуація на поточному тижні може тільки погіршитися, що підтверджує і Майкл Гоув, що відповідає за процес Брекзіта в Кабінеті міністрів країни, так як кількість вантажного транспорту, що перетинає Ла-Манш, повернеться до звичайних рівнів після деякого новорічного затишшя.