Опубліковано

Команда української чайної компанії MAY-Ukraine здійснила справжній прорив у сфері HoReCa

Компанія MAY-Ukraine-один з найбільших українських виробників чаю. В портфелі компанії такі відомі бренди, як CURTIS, RICHARD, Mayskiy.

Розвиток каналу HoReCa є стратегічно важливим для MAY-Ukraine та спрямований на співпрацю з активно розвиваючимися стабільними мережевими організаціями, які залучають великий регулярний потік споживачів і є найменш схильними до обмежень в роботі на період пандемії (кава-зони, кафе, АЗС, вікна видачі та доставки ).

Продукція компанії вже продається в таких великих мережах, як МакДональдз, піцерія Mister Cat, в ресторанах гірськолижного курорту Буковель і інших точках харчування. Активна робота в напрямку HoReCa забезпечує перший контакт із споживачем, сприяє зміцненню впізнаванності й підвищенню іміджу MAY-Ukraine , як виробника.

Тож, не дивно, що відома мережа ресторанів швидкого харчування «KFC» уклала контракт на постачання чаю CURTIS від виробника.

«Я вже протягом двох років розвиваю в компанії напрямок HoReCa, і домовитися про співпрацю з KFC-є однією з найважливіших цілей. Перемовини з нашою компанією проводилися неодноразово, проте раніше у мережі вже були зобов’язання перед іншим партнером. Проте, ми активно продовжували комунікації з керівництвом мережі. Коли нам повідомили про черговий тендер, ми, звісно ж, прийняли в ньому участь і обійшли всіх конкурентів!

Це сталося, зокрема, завдяки унікальній і чудовій якості нашої продукції. Спочатку клієнт запросив сашети RICHARD, які вже представлені в інших мережах. Однак додатково я запропонував розглянути пірамідки CURTIS в індивідуальній упаковці-кубику, адже у конкурентів немає подібного продукту. Ми презентували чай, успішно провели дегустацію та уклали контракт. Уже зробили декілька відвантажень!», — розповів Дмитро Шкаранда, спеціаліст команди, ініціатор даного проекту.

Продукція ТМ CURTIS від компанії MAY-Ukraine буде представлена ​​в Києві, Дніпропетровську, Одесі та прилеглих регіонах — всього в 37 точках. А враховуючи, що щомісяця мережу відкриває 5-7 нових ресторанів, наша представленість також буде збільшуватися.

Відкриття нового каналу продажів сприяє швидкому, стійкому і масштабному зростанню компанії.