Опубліковано

Кава Starbucks, як важлива частина бізнесу Nestlé в Україні

Теги:
Nestle
Starbucks
Фото:
All Retail

Компанія Nestlé провела онлайн-пресконференцію з нагоди виходу кави Starbucks в Україні. Концерн Nestlé став ексклюзивним і офіційним представником цього бренду в нашій країні.

Бізнес Nestlé в Україні представлено такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.

Nestlé і Starbucks уклали угоду про партнерство ще два роки тому. Окрім того, ця кооперація надала Nestlé можливість на постійне використання і продаж продукції Starbucks.

Реалізація кави Starbucks в Україні має свої особливості, оскільки для цього бренду характерним є освоєння нових регіонів саме із запуску фірмових кав’ярень, а тоді вже — продаж самої кавової продукції. Втім, Україна — не єдина з локацій, що перебуває на початкових етапах розвитку цього бренду. Країни Прибалтики теж переживають процес запуску бренду Starbucks без відкриття тут кав’ярень. Окрім того, в найближчих планах Nestlé — вихід кави Starbucks на ринки Молдови та Білорусі.

All Retail задав декілька запитань ТОП-менеджерам Nestlé по цій темі.

Чому в такий непростий період для ринку саме зараз виникла ідея кооперації Nestle і Starbucks в Україні?

- Бізнес-модель Nestlé базується на інноваціях, для нових та вже існуючих брендів. Споживачі зараз більшість свого часу проводять вдома, споживаючи левову частку кави саме вдома — а, наприклад не в офісах чи на вулиці. З іншої сторони, така інновація затребувана на ринку, тому що це продукція надзвичайно високої якості. Тому ми вирішили, що саме зараз хороший час для того, щоб запустити цю продукцію в Україні, — відповів під час прес-конференції генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові Алессандро Дзанеллі.

Як зазначив Леонід Верещагін, директор бізнесу кави Nestlé в Україні та Молдові, говорити про очікувану частку ринку Starbucks у нашій країні ще рано, хоча в компанії розраховують на обсяг продажів у сотні, а то й тисячі тонн на рік. Для Nestlé зараз в пріоритеті — якісне представлення продукту Starbucks у роздрібній мережі, оскільки відсутність фірмових кав’ярень ускладнює цей процес. Тому у Nestlé є важливе завдання — зберегти імідж Starbucks на дуже високому рівні.

Тестова промо-кампанія та продажі Starbucks в Україні почалися ще перед Різдвом і її організатори побачили зацікавленість зі сторони покупців. Зараз проводиться промо-кампанія в рітейл-мережах, а на додаток запланована креативна кампанія з просування бренду.

Присутність та ціна кави Starbucks в роздрібних мережах України.

Для Nestlé зараз в пріоритеті реалізація продукції в містах-мільйонниках — тобто там, де компанія зможе контролювати ситуацію і де є попит. Київ, Харків, Дніпро, Львів — тут бренд Starbucks вже присутній. Окрім того, компанія планує вийти і у менші регіони. Nestlé вже співпрацюють з великими роздрібними мережами — такими, як «Сільпо», NOVUS, «АШАН». Зокрема, у «Сільпо» 200-грамова пачка заварної кави Starbucks коштує 200 гривень. Таку ціну в Nestlé пояснили преміальністю цього продукту.

Про подальші плани розвитку Starbucks в Україні

Зараз команда Nestlé повністю зосередилася на розвитку та розповсюдженні кави Starbucks в роздрібному сегменті — спочатку великі міста та великі мережі, потім — менші міста і локальні мережі. На сьогодні в продажі доступні чотири види кави Starbucks, але, як зазначив Леонід Верещагін, асортимент обов’язково буде розширюватися. Паралельно в Nestlé планують нарощувати канали збуту, оскільки є можливість працювати в food-сервісі, де окрім кавової продукції можна продавати й інші товари (наприклад, фірмові чашки Starbucks). Крім того, у компанії надіються на запуск в Україні всесвітньо відомих кав’ярень Starbucks — про це натякнули спікери під час прес-конференції.