Швейцарія: Migros спостерігає зростання продажів на 4% в 2020 році
Migros доповідає, що продажі групи зросли на 4% до 29,8 млрд. швейцарських франків (33,5 млрд. шол. США), а роздрібні продажі перевершили минулорічні показники.
За словами Migros, роздрібні продажі, які були зумовлені його зростанням в Інтернеті, зросли на 7,2% до 24,2 млрд швейцарських франків (27,2 млрд. доларів США).
Migros заявив, що його зростання в 2020 році було підкріплено зміною поведінки покупців, що призвело до збільшення обсягу продажів його Інтернет-каналу на 31,0%, до майже 3,0 млрд швейцарських франків (3,4 млрд доларів США), і, отже, на канал припадає більше 10% його загальної суми вперше.
Згідно із заявою компанії, темпи зростання продажів означають, що рітейлер зможе ще більше розширити свої лідируючі позиції на онлайн-ринку.