Опубліковано

X5 Retail Group виросла на 14,3% завдяки цифровій трансформації

Найбільший російський рітейлер X5 Retail Group продемонстрував упевнене зростання продажів (+14,3%) в 2020 році. 8,8% відбулося за рахунок збільшення торговельних площ, що особливо помітно в рік, коли відкриття нових магазинів було обмежено пандемією.

Мультиформатна продуктова мережа X5 розширилася на більш, ніж 1,4 тис. нових магазинів, які зробили ставку на свіжі продукти, продукти готові до вживання і на винос. Очікується, що в 2021 році темпи зростання швидкозростаючою мережі магазинів X5 збережуться.

Цифрова трансформація суттєво вплинула на результати X5. У минулому році група зафіксувала тризначний чисте зростання цифрових продажів (362,2%). Результат був підтриманий послугами експрес-доставки «останньої милі» і зростаючої мережею 5Post, а також зростаючим продуктовим інтернет-магазином і сервісом "Перекресток Впрок".

Розвитку сучасних послуг, товарів та електронної комерції в Росії перешкоджали недостатня інфраструктура і не дуже сучасний підхід до торгівлі. Однак за останні пʼять років ринок електронної комерції виріс більш ніж на 150% з обсягом продажів 22,5 млрд. доларів — передає WH.pl

Пандемія сприяла подальшому прискоренню цього процесу. Інтерес іноземних гравців, в тому числі Alibaba з платформою AliExpress і останнім часом Amazon, продовжує зростати, що робить ринок РФ важливим джерелом майбутніх можливостей розвитку для місцевих і міжнародних постачальників.