Опубліковано

Netto в Німеччині активно працює над скороченням викидів CO2

Netto — мережа, яка проводить широкомасштабну діяльність на користь екології. Завдяки різним заходам, вжитим рітейлером в Німеччині, викидів парникових газів вдалося уникнути або максимально скоротити. Таким чином, Netto надає важливий внесок в захист клімату та запобігання глобальному потеплінню, йдеться в повідомленні компанії.

— Netto вже деякий час активізує свої зусилля щодо забезпечення сталого розвитку. Тому логічно, що ми зараз робимо рішучий крок і орієнтуємо нашу компанію на кліматичну нейтральність, — сказав генеральний директор Netto Інго Панкнін.

Мережа домоглася значного скорочення викидів CO2 завдяки численним заходам: широкого використання багаторазових контейнерів Euro Pool для фруктів і овочів, використання вантажівок на зрідженому газі або підтримки квітучих луків для більшої кількості комах — це лише кілька прикладів екологічної діяльності мережі магазинів.

Прихильність Netto принципам сталого розвитку також проявляється в асортименті продукції: більше 400 найменувань товарів поставляються регіональними постачальниками. Завдяки коротким маршрутам доставки скорочуються не тільки викиди CO2, а й зміцнюється місцева економіка.

Багато продуктів в портфелі Netto також були відзначені знаками екологічної стійкості, такими як Fairtrade, UTZ, MSC, FSC, а також печаткою Rainforest Alliance. Крім того, буде прискорена стратегія скорочення кількості пластику для приватних торгових марок Netto — інформує WH.pl

Netto також звертає увагу на використання відповідних матеріалів. Наприклад, дерево і папір з екологічно чистих джерел використовуються для внутрішньої обробки обʼєктів або для друку рекламних брошур.

Netto управляє 342 магазинами в Німеччині. Перший обʼєкт в Німеччині був відкритий в 1990 році в Анкламі. Штаб-квартира компанії знаходиться в Ставенхагені (Мекленбург), в ній працює понад 6 тис. співробітників, а другий логістичний центр знаходиться в Вустермарк (Бранденбург).