Опубліковано

Олег Винник у ролі Купідона: найамурніша акція року від мережі «АТБ»

Теги:
АТБ-Маркет
Фото:
All Retail

Напередодні Дня закоханих розпочалась масштабна промоакція, в якій один із найбільших рітейлерів країни об'єднав разом 25 різних брендів для спільного розіграшу подарунків.

До дня закоханих та 8 березня велика мережа роздрібних магазинів «АТБ» підготувала сюрприз — романтичну акцію «АТБ кохає тебе». Це не лише щире зізнання у почуттях своїм клієнтам вустами народного селебреті Олега Винника, але й старт гучної кампанії з вражаючим призовим фондом!

 

Вперше компанія «АТБ» вирішила створити масштабну колаборацію, об'єднавши одразу 7 компаній-лідерів в одному промо. Партнерами національної акції стали PepsiCo Ukraine, UFC, Henkel, Mars Ukraine, Olis, Kimberly Clark та МАУ-Ukraine. Саме їхня продукція має опинитися у продуктових кошиках споживачів для участі в розіграші.

 Умови доволі прості: придбати товарів на суму від 500 грн одним чеком, серед яких буде принаймні одна одиниця продукції брендів-партнерів, та зареєструвати код з чеку на сайті. Протягом акції буде проведено 3 розіграші. Щасливі переможці отримають неймовірні призи: 24 сучасних авто, 110 прикрас з діамантами та 3 мільйони сертифікатів на знижку до ювелірного магазину Gold.ua. А наприкінці буде визначено власника головного призу — Porsche Macan.

 «Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів є невід'ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які затребувані та важливі більш ніж чотирьом мільйонам нашим покупцям. Реалізація загальнонаціональних промоактивностей компанії в колаборації з широким колом партнерів, безумовно, додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам», — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

 Всеукраїнська промокампанія вимагала чималих ресурсів і нескінченного потоку ідей. Тому до її створення було залучено одразу кілька агентств у складі групи TWIGA Ukraine. Агентство маркетингових сервісів TWIGA`GO! стало лідером проєкту, реалізувавши його «під ключ». Креативна команда Lions розробила ідеї та візуальну складову промо. Менше ніж за місяць були створені всі креативні матеріали. Відео- та фотопродакшн стали завданням Lovivideo.

«Це промо ВАУ-масштабів! І воно потребувало ВАУ-ефекту. Після шаленого успіху попередньої кампанії ми не бачили в ролі головного героя нікого, крім Олега Винника. Він так сподобався відвідувачам супермаркетів, що від його ростових фігур біля вітрин не залишилося і сліду. Цікаво, що буде цього разу?», — сміється директор з маркетингу мережі «АТБ» Валерій Бондарь.

 «Рекламний ролик закохує в себе з першого погляду. Олег Винник у ролі Купідона випускає свої амурні стріли у випадкових відвідувачок і співає пісню з до болю знайомими мотивами», — коментує директорка TWIGA'GO! Світлана Гукова.

«Цей проєкт став справжнісіньким професійним викликом, адже за такий короткий час довелося мобілізувати всі сили і ресурси команди маркетингу та партнерів мережі. Ми доклали всіх зусиль, щоб ця рекламна трейд-маркетингова кампанія пройшла під девізом Win-Win!», — коментує Олена Маковецька, керівник трейд -маркетингового відділу «АТБ-маркет».

 Акція триватиме з 12 лютого по 12 березня. З початку року це не перша промокампанія від «АТБ». Однак варто пригадати найспекотніше промо літа у колаборації з компанією PepsiCo: «Купуй в АТБ – квартира чекає тебе!». Воно здивувало українців яскравою рекламою та неймовірними призами. Переможці розіграшу отримали три мільйони гривень на покупку квартир та 20 смартфонів.