Опубліковано

Рослинна риба та морепродукти від Good Catch вже в Україні

Теги:
рослинна їжа
Фото:
https://aggeek.net

Американський бренд Good Catch виходить на український ринок з продуктами у вигляді рибних котлет на рослинній основі. Ексклюзивний дистриб’ютор інновації — компанія «Вест Мілз».

Зі стрімким ростом популярності продуктів на рослинній основі, споживачі хочуть ще більше альтернатив. Так для задоволення споживчого попиту компанія Вест Мілз виводить на ринок американський бренд Good Catch. Нагадаємо, що, крім того, Вест Мілз представляє в Україні бренд рослинного м’яса Beyond Meat, що протягом року здобув велику популярність серед поціновувачів здорового харчування, спортсменів, вегетаріанців та любителів новинок.

«Рослинна риба — безпечна, корисна та смачна альтернатива. Вона забезпечує необхідну кількість білку, вона насичена Омега-3, а також відзначається нульовим вмістом ртуті, відсутністю неприємного запаху, антибіотиків та мікропластику, що дуже часто присутні у звичайній рибі. До того ж це зменшує кількість екологічних проблем, що виникають через надмірний вилов риби.

Наші партнери з нетерпінням чекали на цей продукт, тож зараз ми проводимо щоденно до 10 дегустацій з шеф-кухарями ресторанів, які першими запропонують своїм клієнтам цей інноваційний продукт — рибу майбутнього», — говорить CEO та співзасновник компанії «Вест Мілз» Станіслав Луцкович.

Good Catch — перший інноваційний бренд рослинної риби та морепродуктів у світі. Рибні котлети виготовляються із суміші з шести бобових: сочевиця, боби, горох, нут, соя та фава. Вони мають таку ж текстуру, смак та харчову цінність, що і звичайні рибні, при цьому не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.

Засновники компанії, шеф-кухарі Чад та Дерек Сарно, стверджують, що вони цілеспрямовано уникають засудження людей, які споживають тваринне м’ясо та рибу. Навпаки створюють чудові на смак продукти на рослинній основі для всіх, від веганів до всеїдних.

У січні 2020 року в Нью-Йорку виробник рослинних морепродуктів отримав $ 32 млн в рамках фінансового раунду серії B. Серед стратегічних інвесторів Good Catch: Greenleaf Foods та 301 INC, венчурне відділення General Mills. Компанія отримала інвестиції ще й від таких зірок, як Періс Хілтон, Вуді Харрельсон та Ленс Басс.

Вже у лютому котлети Good Catch можна буде спробувати в усіх найпрогресивніших ресторанах країни.