Amazon зберіг звання найдорожчого торгового бренду
Brand Finance опублікував свій новий рейтинг рітейлерів, який був розширений, включивши 100 брендів, щоб дати повніше уявлення про різноманітний сектор.
Найбільший інтернет-рітейлер світу. Заснований в 1995 році Джеффом Безосом
Amazon зберіг звання найдорожчого у світі бренду в рітейлі.
Компанія зафіксувала зростання вартості бренду на 15% до 254,2 млрд. доларів США.
Бренд Amazon — одна з небагатьох торгових марок, яка значно виграла від пандемії та спричиненого небувалого сплеску попиту, коли споживачі переходили в інтернет після закриття офлайн-магазинів. За 2 та 3 квартали 2020 року платформи електронної комерції мали найвищий приріст доходів з 2016 року.