Опубліковано

Головна зустріч рітейлу країни: про що будуть говорити на RAU Expo 2021

14-15 квітня у НСК «Олімпійський» відбудеться ювілейна – V найбільша спеціалізована виставка індустрії рітейлу й девелопменту в Україні RAU Expo 2021. Серед спікерів ділової програми представники компаній: Брокард-Україна, Nielsen, INTERTOP Ukraine, АТБ, КОЛО, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ Dream Town, Фокстрот, Антошка та інші. Організатор – Асоціація рітейлерів України. Захід пройде з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Учасників RAU Expo 2021 очікують:

  • 2 дні насиченої програми й нетворкінгу;
  • 3 конференц-зали;
  • 80+топ-спікерів — власники і топ-менеджмент сфери рітейлу й девелопменту, торговельної нерухомості й компаній B2B;
  • 90+ компаній-експонентів у виставковій зоні;
  • 500+ компаній-учасників;
  • презентації кейсів, нових об’єктів торговельної нерухомості та панельні дискусії.

А також зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними рітейлерами.

Серед перших підтверджених спікерів заходу:

· Борис Марков, генеральний директор корпорації АТБ;

· Сергій Войцеховський, співзасновник мережі КОЛО, член ради директорів BGV Group;

· Катерина Гуленок, голова PR-департаменту Брокард-Україна;

· В’ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот;

· Марія Самплавська, директор з маркетингу INTERTOP Ukraine;

· Рената Якубченієне, генеральний директор БЦ і ТРЦ Retroville;

· Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group;

· Дмитро Бушмакін, chief marketing officer Budhouse Group;

· Наталя Кравець, комерційний директор підрозділу Property Management Dragon Capital;

· Валерій Бондарь, директор з маркетингу АТБ-маркет;

· Роман Ємець, керуючий директор ТРЦ Dream Town;

· Павло Щербаков, засновник і СЕО Consulting for Retail;

· Ганна Ільчук, генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь;

· Тетяна Карлова, СЕО Invogue Fashion Group;

· Вадим Орлов, СЕО Антошка

· та інші.

Теми цьогорічних сесій формувались на основі актуальних запитів індустрії стосовно ведення бізнесу в умовах обмежень і після локдаунів:

· Тренди та аналітика ринку рітейлу. Як змінюється поведінка клієнта в онлайні та офлайні.

· Конкуренція: як залишатися лідером в настільки конкурентному полі.

· Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень.

· Інноваційні рішення та технології для рітейлу й комерційної нерухомості.

· Франчайзинг — можливості для бізнесу. У що варто інвестувати.

· Активна експансія турецьких брендів. Потенціал українського ринку.

· Маркетингова стратегія ТРЦ у 2021. На що варто робити акцент у період пандемії.

· Антикризові комунікації. Як правильно реагувати на негатив покупця.

· Трансформація HR-процесів в умовах пандемії. Як корпоративна культура впливає на ефективність бізнесу під час кризи.

Партнери заходу: девелоперська компанія Budhouse group; елітний житловий простір Linden Luxury Residences; Consulting for Retail та вода "Крайна".

Асоціація рітейлерів України слідкує за епідеміологічною ситуацією і якщо в зазначені дати захід не зможе відбутися — він буде перенесений. Усі обов’язки компанією-організатором будуть виконані перед партнерами та учасниками.

Детальніше про захід — https://rau.ua/rau-expo/

Придбати квитки можна за посиланням https://payment.rau.ua/