Французький бренд Lacoste відкрив концептуальний бутик в Gulliver
- Фото:
- All Retail
5 березня на першому поверсі ТРЦ Gulliver запрацював оновлений магазин французького бренду Lacoste.
Новий формат передбачає збільшення площі на 40%, на сьогодні оновлений формат Le Club це близько 200 кв метрів, а також розширення асортименту від чоловічого, жіночого одягу і до взуття та аксесуарів з нової колекції Lacoste.
Концепція, що раніше була у стилі Agora, кардинально змінилася. І тепер це абсолютно новий концепт, що відображає цінності засновника бренду Jean René Lacoste та містить елементи тенісного корту. Світлі відтінки з великою кількістю дерев'яного декору додають магазину преміальності, а речі, що розташовані по всій території магазину, нагадують про історію бренду Lacoste. У новому форматі Le Club покупці не тільки купуватимуть якість Lacoste, а й отримуватимуть преміальний досвід обслуговування.
Вперше концепт LeClub був відкритий в Україні в грудні 2019 року. Сьогодні в Києві відкрито три магазини нового формату.