Amazon втрачає частку ринку у Франції
- Фото:
- itc.ua
Незважаючи на те, що продажі Amazon у Франції значно зросли, гігант електронної комерції не зміг в повній мірі отримати вигоду з пандемії Covid-19.
За часткою ринку компанія втратила позиції. Через свій французький веб-сайт Amazon в минулому році досягла товарообігу в 8,3 млрд євро, що на 7% більше, ніж роком раніше.
Про це повідомляє французька газета Le Figaro на основі даних агентства маркетингових досліджень Kantar. Однак це зростання досить скромне у порівнянні з ростом, який показав весь ринок електронної комерції: у минулому році онлайн-продажі зросли не менше ніж на 24% до 43 млрд євро.
В результаті ринкова частка американського гіганта за 1 рік впала з 22 до 19%. Проте, Amazon залишається явним лідером ринку онлайн-торгівлі у Франції, а Cdiscount займає друге місце зі значним відривом.