Walmart відкриває торговий майданчик для неамериканських продавців
Щоб наздогнати Amazon, основного конкурента в онлайн-торгівлі, рітейлер покращує умови для продавців.
Розширюючи свою присутність на ринку онлайн-покупок, американський Walmart значно помʼякшив умови для продавців, які можуть розміщувати товари на маркетплейсі. Зокрема, вимога, щоб продавці були з США, була видалена з правил.
Крім різних товарів, постачальники по всьому світу будуть розміщувати на сайті продавця додаткові послуги, такі як рекламні послуги або виконання замовлень. Також такі послуги надаватиме і сам маркетплейс, допомагаючи просувати і доставляти свої товари.
Для Walmart цей крок може бути кроком за межі США і спробою скоротити розрив в електронній комерції з Amazon. В цьому відношенні Китай з його розгалуженою мережею виробників виглядає особливо багатообіцяючим для Walmart.
Згідно із заявою Walmart, цитованою Bloomberg, "Ми відкриваємо наш маркетплейс в США для обмеженого числа міжнародних компаній, які поділяють нашу прихильність довірі і безпеці клієнтів".