Власник «Євроопт» підбив підсумки 2020 року
- Фото:
- wikipedia.org
Найбільший FMCG-рітейлер Білорусі ТОВ «Євроторг» відзвітував про результати роботи в 2020 році.
Роздрібна виручка продовольчих магазинів компанії без урахування ПДВ склала 4,8 млн. білоруських рублів. У 2019 цей показник склав 4,4 млн. рублів.
Рітейлер розвиває торгову мережу «Євроопт» (на поточний момент налічує 628 магазинів), мережі дискаунтерів «Хіт» (302) і «Грошик» (30), онлайн-гіпермаркети E-dostavka, «ГіперМолл», а також сервіс доставки посилок «Европочта» (116 відділень).
На початок 2021 роки кількість продовольчих магазинів трьох мереж становила 927 одиниць. Загальна площа склала 863,9 тис. кв. метрів, в тому числі торговельна — 345,8 тис. кв. метрів. В оренді перебувало 63% обʼєктів. Мережа була присутня в 328 населених пунктах. Кількість активних карт лояльності склала 2,1 млн. одиниць — повідомляє belretail.by
На кінець 1-го кварталу 2021 роки кількість магазинів рітейлера збільшилася до 960.
Кількість замовлень в онлайн-гіпермаркетах E-dostavka і «ГіперМолл» в 2020 році склала 3,8 млн. У 2019 цей показник дорівнював 3,6 млн.
Згідно зі звітом, розміщеним на Єдиному порталі фінансового ринку, загальна виручка компанії за минулий рік склала 5,175 млрд. рублів (+6,8%). Компанія збільшила прибуток від реалізації на 68,7% до 400,85 млн. рублів, прибуток від поточної діяльності зріс майже вдвічі, до 330,67 млн. рублів.