Опубліковано

LEGO Group демонструє стабільний розвиток у 2020 році

Теги:
LEGO Group

Протягом року збільшилась кількість дітей та шанувальників, яким до вподоби набори LEGO®. Завдяки посиленню споживчого попиту вдвічі зросли продажі продукції, доходи та операційний прибуток, а також значно збільшилась частка компанії на ринку. Продовжуються стратегічне інвестування, спрямоване на забезпечення стійкого розвитку в довгостроковій перспективі.

Місія LEGO Group — надихати та розвивати будівельників майбутнього завдяки силі гри. Система LEGO у грі на основі наборів LEGO дозволяє дітям та шанувальникам будувати та перебудовувати все, що вони можуть собі уявити.

LEGO Group була заснована в місті Біллунн, Данія, в 1932 році Оле Кірком Крістіансеном. Назва походить від двох данських слів LEg GOdt, що означають «Грати добре». На сьогодні LEGO Group залишається сімейною компанією зі штаб-квартирою в Біллунні. Однак її продукція зараз продається у понад 130 країнах світу. Для отримання додаткової інформації: www.LEGO.com.

· Продажі зросли на 21 відсоток за весь рік у порівнянні з 2019 роком.

· Дохід зріс на 13 відсотків до 43,7 млрд данських крон у порівнянні з 2019 роком.

· Операційний прибуток зріс на

 19 відсотків до 12,9 млрд данських крон. Чистий прибуток збільшився на 19 відсотків до 9,9 млрд данських крон. Водночас Lego Group нарощувала стратегічні інвестиції в майбутні ініціативи розвитку.

· Потік вільних грошових засобів становив 11,5 млрд данських крон.

· Зросла частка на світовому ринку.

БІЛЛУНН, 10 березня 2021 року: LEGO Group сьогодні повідомила про прибутки за весь 2020 рік. Дохід за рік зріс на 13 відсотків у порівнянні з 2019 роком до 43,7 млрд данських крон, а продажі зросли на 21 відсоток за той самий період. Операційний прибуток склав 12,9 млрд данських крон, що на 19 відсотків більше у порівнянні з 2019 роком. Частка бренду на світовому ринку зросла у всьому світі та в 12 найбільших країнах.

Нільс Б. Крістіансен, генеральний директор компанії, прокоментував: «Ми дуже задоволені цими результатами. Вони демонструють позачасову актуальність наборів LEGO та можливості навчання через гру. Ці показники також є свідченням пристрасті, творчості та стійкості наших працівників. Попри виклики пандемії, вони невтомно працювали, щоб світ продовжував гратися».

Продажі зросли вдвічі у всіх ринкових групах з особливо високими показниками у Китаї, Америці, Західній Європі та Азійсько-Тихоокеанському регіоні.

Зростання операційного прибутку було зумовлене збільшенням об’єму продажів і збалансованими стратегічними інвестиціями та збільшенням витрат на збут продукції у зв’язку з тимчасовим закриттям виробничих майданчиків у Мексиці та Китаї. Чистий прибуток зріс на 19 відсотків до 9,9 млрд данських крон, тоді як потік вільних грошових засобів збільшився до 11,5 млрд данських крон.

Крістіансен зауважив:«За останні два роки ми масштабно інвестували в ініціативи, спрямовані на підтримку довгострокового розвитку. У 2020 році ми почали отримувати результат, зокрема це стосується електронної комерції та інновативних продуктів. Протягом наступного року ми будемо збільшувати інвестиції, продовжуючи зосереджуватись на інновації ігор і нашого бренду, розповсюдженні цифрових технологій та розвитку моноканальної роздрібної мережі».

Широкий асортимент на будь-який смак

Стабільні продажі у 2020 році забезпечило те, що ще більше людей різного віку почали складати набори LEGO. Їх надихнув потужний асортимент, який дозволяє застосовувати творчі здібності відповідно до будь-якого віку та інтересів. Найпопулярнішими темами (порядок довільний) були LEGO® CITY, LEGO® Technic, Star WarsTM, LEGO® Friends та LEGO®Classic.

LEGO Super MarioTM, що є унікальним поєднанням віртуальної та реальної гри, вийшов у серпні 2020 року і став одним з найуспішніших тематичних проєктів компанії. Інвестиції в продукти, що органічно поєднують реальну та віртуальну гру, продовжуватимуться у 2021 році, включаючи зокрема реліз цього місяця продукту LEGO VIDIYOTM, мотивованого любов’ю дітей до музики та гри.

Крістіансен сказав: «Ми знаємо, що діти та дорослі люблять набори LEGO, і вони завжди будуть серцем нашого бізнесу. Але сучасні діти ростуть у світі цифрових технологій, і вони без особливих зусиль поєднують віртуальну та реальну гру. Ми раді запропонувати їм безпечні, захоплюючі ігри, які приносять задоволення та пропонують нові можливості для навчання та прояву творчості».

LEGO Group також продовжує інвестувати в розвиток своєї торгової марки шляхом проведення глобальної кампанії «Rebuild the world» і у 2020 році була визнана найулюбленішим брендом у світі.

Новаторська і гнучка омніканальна мережа

Інвестиції компанії в її омніканальну роздрібну екосистему забезпечили розвиток для партнерів компанії та власних каналів, оскільки оффлайн-магазини були змушені тимчасово закритись, щоб запобігти поширенню COVID-19. Кількість відвідувань LEGO.com зросла вдвічі у порівнянні з попереднім роком, тоді як компанія продовжувала свою глобальну програму розширення мережі магазинів. Протягом 2020 року відкрилося 134 нових роздрібних магазини, включаючи 91 магазин у Китаї. Після цього загальна кількість фірмових магазинів LEGO у всьому світі на кінець 2020 року становила 678. Компанія планує відкрити ще 120 магазинів у 2021 році, 80 з яких — у Китаї.

Крістіансен зазначив: «Люди прагнуть отримати унікальний та пам’ятний досвід у реальних магазинах бренду, тому ми будемо продовжувати інвестувати у розширення світової роздрібної мережі, а також у вдосконалення послуг, що пропонуються в магазинах. Цей підхід зміцнює наш бренд, створюючи позитивний вплив на всі канали. Ми також надалі розвиватимемо можливості електронної комерції для підтримки інтернет-покупок як на власній платформі, так і на платформах наших партнерів».

Амбіційні плани щодо цифрових технологій

Протягом 2021 року LEGO Group прискорить свої інвестиції у впровадження цифрових технологій в усі сектори бізнесу. Амбіційні наміри полягають в розробці цифрових практик світового класу для всіх, хто взаємодіє з компанією — від споживачів і роздрібних партнерів до постачальників і працівників. Щоб підтримати цю ініціативу, компанія розширить свої команди цифрової та технологічної підтримки протягом року.

Крістіансен підкреслив: «Ми маємо надійну цифрову основу, але повинні рухатися швидше. Минулий рік показав важливість створення гнучкого, сприйнятливого бізнесу, побудованого на міцних цифрових засадах. Ми будемо продовжувати розвивати наші можливості в цій галузі та маємо хороші позиції для задоволення нових потреб наших роздрібних партнерів та споживачів зараз і в довгостроковій перспективі».

Інвестиції у забезпечення позитивного впливу на майбутні покоління

У 2020 році LEGO Group оголосила, що протягом трьох років в ініціативу зі сталого розвитку буде інвестовано до 400 мільйонів доларів США (2,6 мільярда данських крон). Вони будуть спрямовані на те, щоб більше дітей змогли навчатись через гру, на зменшення впливу на навколишнє середовище та забезпечення інклюзивних робочих місць для всіх людей, які беруть участь у створенні ігрових продуктів і послуг компанії.

У рамках цієї програми компанія охопила 3,2 мільйона дітей, багато з яких належать до малозабезпечених сімей, задіявши ініціативи навчання через гру. Вона також розпочала пробне використання паперових пакетів замість одноразового пластикового упаковування у своїх продуктах та оголосила про зобов’язання зменшити абсолютні викиди вуглецю від виробництва на 37 відсотків до 2032 року — мета, затверджена ініціативою «Науково обґрунтована ціль» і відповідає вимогам щодо збереження рівня глобального потепління до показника нижче 1,5 °C. 

Протягом року LEGO Group оголосила про партнерство з низкою організацій у підтримку заходів, спрямованих на забезпечення позитивного впливу на суспільство та планету, яку успадкують сьогоднішні діти. Вона співпрацюватиме зі структурою «Жінки ООН», щоб розширити можливості жінок на всіх робочих місцях компанії та дівчат у суспільстві, а також із фондом Еллен МакАртур, щоб досліджувати циркулярні бізнес-моделі.

Крістіансен підсумував: «Виклики, з якими стикається сучасне покоління дітей, є нагальними та складними, і вони повинні вирішуватися колективними зусиллями компаній, урядів та експертів. Ми сподіваємось об’єднати зусилля з дітьми, батьками, колегами та партнерами, щоб допомогти побудувати світле майбутнє для прийдешніх поколінь».