73% споживачів купували продукти в інтернеті хоча б раз за 3 місяці
- Фото:
- shoppingpl.com
Згідно з новим опитуванням майже 8000 споживачів, проведеного PowerReviews, пандемія COVID-19 привела до значного сплеску покупок продуктів в Інтернеті.
Понад шість з 10 споживачів кажуть, що зараз вони купують продукти в Інтернеті більше, ніж до пандемії. Сімдесят три відсотки споживачів купували продукти в Інтернеті протягом останніх трьох місяців в порівнянні з 17% в 2017 році.
Популяризація продуктових покупок в Інтернеті відбувається завдяки мілленіалам, вісім з 10 мілленіалів зробили покупки за останні три місяці. За ними слідують 74% представників покоління Z і 72% представників покоління X.
Лише 60% бебі-бумерів купували продукти в інтернеті.