Опубліковано

Новий «Сільпо» присвячено дайнерам, що є символами США 50-х

Теги:
Сільпо
експансія
Фото:
All Retail

В Одесі на Семафорному провулку, 4 у ТРЦ Fontan Sky center починає працювати новий дизайнерський «Сільпо».

Супермаркет присвячено дайнерам, що є символами США 50-х років, національним надбанням і невіднятною частиною історії.

На 1997,8 м2 торгового залу відтворено атмосферу американських ретрокафе, що посіли надійне місце у світовому кінематографі та є чи не найвпізнаванішими культурними символами. Картата підлога, неонові вивіски, ретротелефон, вінілові меблі, легкість і кураж, притаманний пісням Елвіса Преслі. Рожевий кадилак короля рок-н-ролу зображено на фризі. Гості можуть вмикати улюблені пісні на весь «Сільпо» ― всередині магазину є справжній джукбокс, що грає легендарні шлягери. 

«У культурі США дайнери ― осередки затишку та невимушеності, вони наче другий дім. Ми недаремно надихалися ними, адже й самі працюємо задля того, щоб наші магазини були неперевершено комфортними для Гостей і мали важливе значення в українському культурному контексті», ― розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

У новому магазині працюватиме кав’ярня FEEL__trd із кавою власного обсмажування, а також яскравий фудхол з бургерами та хот-догами, звісно, а ще з фотозоною зі справжнім ретроавтомобілем. 

Не ретро, але легенди «Сільпо» ― кулінарія, власна кондитерська та пекарня, риба з власної коптильні та жива риба, гриль, піч на дровах, екзотичні фрукти й «Лавка традицій» з крафтовими фермерськими продуктами ― чекатимуть на Гостей.

Ще одна яскрава інста-зона: 5 ретробензоколонок, розміщених біля кас. Їх тут задля зручності встановлено чимало: 8 класичних, одна для видачі інтернет-замовлень, 2 експрес-каси, 7 самокас та окремі каси у фудхолі, квітковій майстерні, а також відділі чаю та кави. Отже, щодня з 8:00 до 23:00 let’s rock разом із «Сільпо».