Coca-Cola представила оновлений мінімалістичний дизайн
- Фото:
- Marketing Media Review
Вперше з 2016 року Coca-Cola представила нове глобальне оновлення упаковування.
Це перший редизайн з тих пір, як компанія запустила стратегію, яка використовувала єдиний вид для всієї лінійки.
Новий вид, розроблений власною командою Coca-Cola з Атланти, являє собою більш мінімалістичний підхід до культового вигляду бренду. «Додані елементи» з банок були видалені, в тому числі червоний диск і хвиля, які використовувалися в попередніх дизайнах.
Згідно Design Week, Coca-Cola зазначила, що зусилля по ребрендингу полягали в тому, щоб «надати просту й інтуїтивно зрозумілу систему навігації, яка підтримує всі варіанти Coca-Cola». Процес дизайну почався з нової упаковки для Coca-Cola Zero, і був заснований на тому, що компанія називає «всесвітньо визнаним» червоним кольором Coca-Cola.
Щоб розрізняти різні напої, залишаються фірмові поєднання кольорів: білий шрифт на червоному для оригінальної Cola-Cola, чорний шрифт на червоному для Coca-Cola Zero і червоний шрифт на срібному для Diet Coke.
За словами Coca-Cola, порожній простір на дні банок є частиною «візуальної метафори». Наявність логотипу Coca-Cola на верхній частині банки також свідчить про те, що напої «піднімають настрій».
Новий дизайн Coca-Cola Zero вже запущений в Європі і Латинській Америці. Очікується, що новий дизайн глобально запустять до 2022 року.