Опубліковано

Топ-10 найдорожчих fashion-брендів світу

Теги:
одяг та взуття
Фото:
ЛігаБізнесІнформ

У першій десятці fashion-брендів — чотири французькі марки і лише одна американська, проте з усіх десяти додав у вартості лише японський бренд Uniqlo.

Згідно зі щорічним дослідженням Brand Finance, серед 50-ти найдорожчих брендів одягу першу сходинку вже сьомий рік поспіль займає гігант спортивного одягу і взуття Nike. Однак в цьому році зафіксовано зниження вартості бренду на 13% до $ 30,4 млрд, яке відбулося через удар пандемії.

Власне, світова коронакриза вдарила по всій першій десятці найдорожчих fashion-брендів світу. Вартість Gucci, який знаходиться на другій сходинці рейтингу, впала на 12% в 2020 році ($ 15,6 млрд), Louis Vuitton — на 9,8% ($ 14,85 млрд). Винятком став японський бренд Uniqlo, якому в перший кризовий рік навіть вдалося підняти свою вартість на 1,5% до $ 13,07 млрд.

Найбільш швидкозростаючим у вартості брендом минулого року став Fila, вартість якого збільшилася на 68% до $ 2,7 млрд, однак він далеко позаду першої десятки. Друге місце за темпами зростання — у Timberland (на 47%).

Найбільш істотне падіння вартості бренду відбулося у Coach, який впав на 31% і склав $ 4,7 млрд вартості. Також значно подешевшали Burberry і Victoriaʼs Secret — на 25,7% і 21,8% відповідно.

Сумарна вартість 50-ти найцінніших світових брендів одягу знизилася на 8%, зменшившись з $ 301,9 млрд у 2020 року до $ 276,4 млрд в 2021 році.