Опубліковано

«Епіцентр» відкрив інноваційний Food Market з власним фудкортом

Фото:
All Retail

У торговельному центрі «Епіцентр» на вул.Берковецька, 6-в відкрився продуктовий магазин Food Market площею 3000 кв. м з власним фудкортом у форматі eat&go. Зона ресторанів розрахована на 106 посадкових місць.

У новому Food Market представлені три види кухонь — італійська, іспанська та японська. Також для відвідувачів працюватимуть власні кондитерська, пекарня повного циклу, енотека з колекцією вин із усіх куточків світу, а також сироварня, зона м’ясопродуктів власного виробництва.

Для побудови магазину було використане найсучасніше професійне обладнання, в тому числі універсальні машини Rational (Німеччина) для швидкого приготування їжі, яке дозволяє зберігати максимальну кількість корисних властивостей продуктів. Найсучасніша піч італійського виробництва Marana дозволить готувати автентичну італійську піцу на дровах.

Окрім кулінарії, в маркеті зроблено акцент на фреш-зону, у якій представлені свіжа риба, м’ясо, овочі, і широкий асортимент продуктів здорового харчування.

Розробка концепції та дизайну здійснювалася спеціалістами направлення ексклюзивних концептів та розвитку НЕКТАР компанії «Епіцентр», без залучення зовнішніх підрядних організацій.

«Вся команда НЕКТАР працювала з великим натхненням над цим унікальним проєктом.В процесі створення концепції ми надихалися архітектурою Гауді, а тому в її основу лягла іспанська колористика у теплих тонах. Також ми розробили різні тематичні ілюстрації на стінах, які втілили в життя художники. Ми прагнули створити атмосферу сієсти, потрапивши в яку відвідувачам не хочеться нікуди поспішати. Щоб вони могли не лише підкріпитись, але й перепочити у затишній атмосфері нашого Food Market», — розповіла директор направлення НЕКТАР Олена Соловйова.

У новому Food Market відвідувачі можуть швидко взяти готові страви, поїсти та продовжити шопінг. Цим ми ще раз підтверджуємо головний лозунг компанії — «В Епіцентрі є все!».

«Ми розуміємо, що сьогодні ринок продуктового рітейлу розвивається досить інтенсивно. Українському споживачу доступні усі можливі формати — від магазинів „біля дому“ до великих гіпермаркетів. Головна наша ідея, яка лягла в основу концепції нового Food Market — до нас покупець приходить не за продуктами, а за готовою їжею», — прокоментував керівник проєкту Food Market мережі «Епіцентр» Олег Шкаровський.

Заступник генерального директора, директор з питань роздрібної торгівлі ТОВ «Епіцентр К» Володимир Гончаров повідомив, що компанія має намір активно розвивати мережу продуктових магазинів FOOD Market.

«Відповідаючи на запити та потреби споживача в товарах першої необхідності компанія продовжує розширення мережі продуктових магазинів FOOD Market. Ще один торговий об’єкт такого формату відкрився в київському ТЦ „Епіцентр“ на Берковецькій, 6В, і став найбільшим для компанії в Україні. Ще одна унікальність полягає в тому, що тут працюватимуть одразу два FOOD Market — на першому і на другому поверхах ТЦ. Найближчим часом ми продовжимо масштабування мережі продуктових магазинів і в інших торговельних центрах компанії по всій Україні», — підкреслив він.