Опубліковано

Metro збільшила товарообіг в Україні на 18%

Теги:
Metro
FMCG
Фото:
tomfoto.de

Про це в інтерв'ю журналу Forbes повідомила генеральний директор компанії Олена Вдовиченко.

"За 2020 фінансовий рік (жовтень 2019 року – вересень 2020 року) приріст в обсязі товарообігу був 18% відносно попереднього. Те саме можна сказати й про фінансові результати.

Ми працюємо за моделлю «опт для всіх». У нас три види клієнтів: HoReCa, трейдери – це магазини біля будинку, кіоски тощо і кінцеві споживачі. І ось цих +18% ми досягли за рахунок кінцевих споживачів. Їх кількість зросла на 25–27%.

HoReCa дуже сильно просіла. Коли в березні 2020 року її закрили, продажі від неї ми отримали лише в червні, коли вийшли з локдауну. А далі це була вже кардіограма: то закривають, то відкривають.

Продажі для трейдерів були стабільними.

А ось зростання за рахунок кінцевого споживача сталося завдяки моделі та місії МЕТRО. Річ у тім, що наші торгові центри – це магазини для великої сімейної закупівлі, «про запас». Це виявилося релевантним і вчасним, тому що люди почали скорочувати кількість походів у магазини. Вони хотіли безпечно сходити в одну точку й купити все, що їм буде необхідно на певний період часу.

Також клієнти оцінили нашу систему «потрійного цінника», яка дає змогу при більшому обсязі покупки платити менше. Люди побачили цінову перевагу в тому, щоб прийти в наші магазини й закупитися" - повідомила топ-менеджер компанії.