Опубліковано

Нестандартне торгове обладнання створила компанія «Дмитрук» для дизайнерських супермаркетів «Сільпо»

Теги:
компанія Дмитрук
Сільпо
Фото:
All Retail

Компанія-виробник м’ясних снеків KABANOSY вирішила підійти до питання представленості продукту для гостей мережі дещо глибше та створила торгове обладнання у відповідності до тематики дизайнерських “Сільпо”.

У компанії «Дмитрук» розповіли: «Ми захоплюємось фундаментальністю підходу команди «Сільпо» до створення усе нових незвичайних локацій. Продумана кожна дрібниця, стиль, тональність вивісок, кольори оздоблення, дизайн та взаємодія усіх елементів створює той самий wow. Тому нам прийшла в голову ідея стати частинкою цього пазла. Адже ми щиро віримо, що партнерство нового часу повинно будуватися не лише на бізнес-відносинах, а й на спільних цінностях.

У квітні арт-об’єкти в ролі торгового обладнання для флагманського продукту компанії «Дмитрук» з’явились у тематичних супермаркетах «Всесвіт Мавки» у Києві, «Стімпанк» у Вишгороді, «Вестерн» у Стоянці та «Поп-арт» у Луцьку. Усі стійки виконані у відповідності до стилю локації, в оздобленні увага приділялась справжнім атрибутам епох та деталізації.

У той самий час в компанії вважають, що така поведінка бізнесу повинна стати нормою. Це і про ставлення до свого партнера і про відношення до покупця, який з кожним днем усе більш вибагливий. Якщо бізнес думає про такі речі, як естетичний вигляд торгового обладнання на локації, то щодо свого продукту у нього планка ще вища, і споживач інтуїтивно це розуміє. «Дмитрук» намагається розширяти кордони сприйняття звичних речей і щодо своїх продуктів і щодо інтеграцій в цікаві ініціативи. Тут, вважають у компанії, точно мова йде про підсилення спільної ідеї та про win-win для обох сторін.

«Ми не збираємось зупинятись і робота над наступними арт-об’єктами вже триває. Це новий досвід для нас, але вже зараз ми задоволені результатом, адже в процесі реалізації крутої ініціативи ми потрохи стаємо частиною ще крутішої ідеї», — діляться в компанії «Дмитрук».