Опубліковано

«Recoshelf» допомагає діджиталізувати бізнес-процеси рітейлерів

Теги:
Recoshelf
Фото:
www.retail-loyalty.org

Технологічний прогрес останніх років і пандемія коронавірусу прискорили темпи впровадження змін бізнес-процесів. Так, 85% керівників мереж роздрібної торгівлі планують діджиталізувати процеси, використовуючи IoT, машинне навчання або обробку масивів великих даних. Однак тільки незначний відсоток компаній справді впровадили ці технології.

Такий розрив пов’язаний із дефіцитом в Україні профільних постачальників та значною тривалістю проєктів упровадження.

Сьогодні з’являються нові стартапи у цій галузі. Один з них — Recoshelf.

Компанія автоматизує процеси контролю наявності товару (OOS) та умов його зберігання. Recoshelf звільняє працівників магазину від виконання рутинних завдань та допомагає покращити ефективність продажів.

Ми використовуємо мережу розумних камер, які визначають, дефіцит якого товару утворюється на полиці, та попереджають про це персонал. Система формує звіти щодо наявності товарів, цінників і дотримання планограм. Завдяки цьому вивільнюється до 30% часу персоналу на інші важливі функції, наприклад, консультування покупців або викладку товару. Завдяки діджиталізації рутинного процесу ми збільшуємо продажі на 5-7%, зменшуємо операційні витрати магазину і підвищуємо лояльність покупців, які більше не бачать пустих полиць.

Як це працює?

Recoshelf використовує невеликі портативні камери розміром 2*4 см (Рис. 1.) для моніторингу полиць. Камери розміщуються так, щоб охопити усі товари, що виставлені на стелажі. Камера надсилає фото на сервер кожні 5 хв., де штучним інтелектом виконується розпізнавання товару. Працівники бачать в реальному часі показники OOS на будь-яку полицю, наприклад, у вигляді графіку доступності товарів категорії «напої» (рис. 2).

Мал. 1. Камера «Rcam»

Мал. 2. Графік OOS

Така камера швидко встановлюється у будь-якій частині магазину, її можна перенести в інше місце за одну хвилину.

Контроль планограми онлайн. Також, маючи інформацію про положення товару, система будує реалограму і звіряє з планограмою. Це відбувається автоматично, без участі людини або додаткової зйомки зі смартфона. Такі дані можуть передаватися на мобільні пристрої співробітника або у вигляді API для наявної ERP-системи рітейлера. Це значно економить час персоналу і підвищує якість мерчандайзингу.

Віддалений контроль температурних показників без участі людини — ще одна можливість автоматизації. Це дозволяє зменшити витрати робочого часу на перевірки та уникнути списання товару, через те що холодильник не видає потрібні температури. Адже останнє важко помітити, тому що контроль виконується час від часу, на відміну від нашого датчика, який передає дані кожну хвилину. В результаті можна вчасно отримати дані про аномальні температурні показники, виконати ремонт обладнання та зменшити можливі втрати товару через цей чинник.

Якщо ваша організація планує діджитилізувати процеси у торговій залі, ми відкриті до співпраці.

Ми пропонуємо провести безкоштовну діагностику та безоплатне тестове спостереження у залі. За результатами діагностики ми зможемо надати найбільш ефективні рішення. Разом з відповідальними експертами замовника визначаємо вимоги до системи й адаптуємо її до потреб конкретної компанії.

Ярослав Пархісенко, співзасновник Recoshelf

контакт: yp@recoshelf.io

тел. 0672174426

www.recoshelf.io