Опубліковано

Чому покупці кидають кошики з товаром. Яким методом дотиснути покупця

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
www.psm7.com

«У вашому кошику сумує самотня покупка», хто з нас не стикався з подібними нагадуваннями? Цікаво, наскільки вони ефективні і в якому відсотку випадків допомагають дотиснути покупця?

Уявімо ситуацію: власник бізнесу робить сайт, додає товари, налаштовує Google Merchant Center, а також контекстну рекламу і товарні оголошення інтернет-магазину. Покупці заходять і додають товар в корзину. Господар уже потирає долоні і вважає конверсії, АЛЕ! Люди не купують!

Спочатку зовсім незрозуміло, чому це відбувається, адже все так добре починалося. Відмова на останньому етапі воронки продажів - що може бути більш образливим? І це не поодинокий випадок, а швидше загальна тенденція. Маркетологи відомої компанії SaleCycle.com кажуть, що відсоток незавершених покупок зростає з кожним роком.

У цій статті ми розберемо питання кинутих кошиків і запропонуємо варіанти його вирішення.

Чому покупці кидають товар?

Навіть якщо у вас найкращим чином налаштований Гугл Мерчант і розумні торгові кампанії, неприємну статистику ніхто не відміняв. Є кілька основних причин незавершеної операції:

  1. Важко оформити покупку.
  2. Технічні неполадки.
  3. Складна реєстрація на сайті.
  4. Додаткові витрати.
  5. Сумнівна система оплати.
  6. Сумнівні гарантійні зобовʼязання.

Ці пункти можуть значно погіршити показники конверсій, тому розберемо їх детально.

Складно оформити покупку

До 25% покупців, які вже практично зважилися, можуть «відвалюватися» на етапі оформлення угоди. Виною тому довгий і складний процес. Спрощення добре позначається на статистиці. Рекомендуємо зводити до мінімуму додаткові питання, анкетування і т.п.

Відмінно себе зарекомендувала покупка в 1 (3) клік(а). Тим більше, цей підхід допомагає максимально використовувати те, що маркетологи називають спонтанними покупками. Людина зайшла, їй сподобалося, і вона купила при мінімумі кліків — це норма сьогоднішнього дня.

Технічні неполадки

Глюки сайту — це проблема продавця, а не покупця, при двох «але» :

  1. Якщо у вас унікальний товар.
  2. Якщо найнижчі ціни.

Зараз ніхто не буде чекати, поки робота сайту налагодиться: людина піде туди, де все працює і купить швидше, ніж ви встигнете перевантажити сервер.

Приблизно 19% покупців кидають покупки, якщо сайт починає себе вести неадекватно. Сумарна кількість втрат при цьому вища, ніж витрати на модернізацію сайтів. Тому веб-ресурс повинен працювати як годинник. Зведіть до мінімуму неполадки і відсоток неоплачених покупок зменшиться.

Складна реєстрація

Реєстрація на сайті повинна бути можлива через акаунт Google або соцмережі. Це норма, і мало хто любить вводити імʼя, прізвище, стать, місто, телефон і т.д. Натискаючи "Купити", людина, найчастіше, налаштована купувати, а не писати твір про себе.

Опція входу через акаунт Гугла або соцмережі може помітно скоротити підвислі в кошику товари і додати конверсій.

Додаткові витрати

Додаткові або приховані витрати — зло для продажів, особливо, якщо Ви пропонуєте послуги. Ось уявіть, Ви якісно налаштували розумні торгові кампанії, підготували контент і розраховуєте, що отримаєте лояльних клієнтів. А в результаті — мало клієнтів, люди не повертаються і не рекомендують друзям. Чому? Тому що їм довелося додатково сплатити доставку, податок або ще що-небудь неприємне.

Несподівана доплата псує враження, навіть якщо сума невелика. Покупцеві здається, що це шахрайство, замануха і хитрість, тому прозорість у фінансах — найважливіший момент, особливо при розрахунку на довгу співпрацю.

Сумнівна платіжна система

Клієнту може сподобатися сайт, товар або послуга, але вони так і залишаться незатребуваними, якщо він не довірить номер карти платіжній системі. Ненадійна система оплати помітно підвищує зрив угоди. Приблизно 20% користувачів відмовляються переводити гроші, якщо не впевнені, що сайту можна довірити реквізити.

Гарантії

Залізобетонні гарантії — вагомий плюс до покупок. У кожного комерційного сайту повинні бути прописані надійні гарантії, система повернення та післягарантійного обслуговування. Довіра до бізнесу безпосередньо повʼязано з ними.

Замість висновку

Якщо Ви хочете зменшити число незавершених угод і забутих кошиків, рекомендуємо по порядку перевірити, чи відповідає ваш бізнес 6 пунктам, які ми розбираємо в цій статті. Якщо «так» — то у вас є серйозна заявка на майбутнє. Якщо «ні» — проведіть роботу над помилками, доопрацюйте і виправте недоліки.

Ну і експериментуйте, наприклад, зробіть автоматичне нагадування. Практика показує, що просте повідомлення на пошту або в месенджер, збільшує продажі і, відповідно, прибуток.

І не забувайте про те, що грамотно налаштовані Гугл Мерчант і оптимізовані торгові кампанії — це те, що повинно бути в арсеналі кожного інтернет-магазину.