ТРЦ Nikolsky — результати першого тижня
- Фото:
- All Retail
Відкриття торгового центру Nikolsky відбулося 21 травня. З моменту відкриття торгового центру показує відмінні результати по відвідуваності, заповнюваності, оборотам орендарів і приросту онлайн аудиторії.
Заповнюваність.
Частка вільних торгових приміщень в ТЦ становить менш як 1%. Частка відкритих торгових площ становить 94%. Відкриття інших підписаних магазинів планується протягом місяця.
Відвідуваність.
За 7 днів з моменту відкриття торговий центр відвідало близько 330 тис. осіб. Відвідуваність вихідних днів склала в середньому 58 тис. осіб в день, будніх днів 37 тис. осіб. в день. Середньоденна відвідуваність за 7 перших робочих днів склала майже 47 тис. осіб в день.
Обороти.
Магазини ТРЦ Nikolsky в перший тиждень роботи вийшли в провідні позиції в списках магазинів в країні по оборотах. Так кращі показники оборотів у своїй мережі показали деякі магазини групи Індітекс, магазини групи ЛПП, магазини групи Argo, MD Group, LCWaikiki, Люксоптика, Esprit, Swarowski, Nike, Puma та ін.
Обороти розважальних закладів та ресторанів теж виявилися на перших позиціях своїх мереж. Кращі показники в Україні по оборотах показали кінотеатр Мультиплекс в розрахунку на 1 зал, боулінг Lucky Strike, ДРЦ Smile Park, оператори фаст-фуду і ресторанів.
Онлайн
Відвідуваність сайту ТРЦ Nikolsky за перший тиждень роботи склала 65 тис. Користувачів, що в 1,8 раза більше в порівнянні з попереднім тижнем (37 тис. Користувачів). Різко збільшилася кількість передплатників в соціальних мережах. Так, кількість учасників групи в Інстаграм, збільшилася на 8 тис. осіб і склало 30,5 тис.