Опубліковано

Українські амбіції крізь призму діяльності сервісу Rocket

За три роки своєї діяльності український сервіс доставки Rokcet, (в минулому Raketa) встиг твердо завоювати свою нішу.

Тільки у 2020-му Rаketa почала партнерство c великими мережами ресторанів: KFC, ПузатаХата, McDonaldʼs, а також запустила доставку продуктів з рітейлерами: Ашан, Metro, «Сільпо» та «Фора» ...

А вже під кінець 2020 ого сервіс доставки Raketa, заявив, про те, що перейменовується в Rocket і стартує в Нікосії — столиці Кіпру. Саме ця країна стала першою в рамках міжнародної експансії. Тоді ж в компанії повідомили про плани підкорювати інші країни Європи, і вже у квітні цього року сервіс доставки почав роботу в Нідерландах.

В обʼєктив Rocket «країна тюльпанів» потрапила за допомогою консалтингової компанії PWC — адже вибрати локацію на мапі — це одне — головне переконатися в необхідності присутності даної послуги. Тому перед запуском Rocket в Амстердамі провели ціле дослідження.

«Ми проаналізували ринки по заданих параметрах (проникнення доставки на ринку, кількість конкурентів, середній чек, середня комісія в платформах з ресторанами, податки, ризики в країні, індекс легкості ведення бізнесу). Ґрунтуючись на результатах цього дослідження, а також інших якісних і кількісних даних, ми визначили нашу стратегію розширення.

Попри те, що на нідерландському ринку існує велика конкуренція, він надає солідні можливості. Ми побачили прогалини на ринку додатків для доставлення, з якими ресторани дійсно хочуть працювати. В ході опитувань рестораторів, виявилося, що вони не дуже незадоволені нашими конкурентами», — кажуть в компанії.

Для команди Rocket критеріями того, що їх сервіс в новому регіоні або країні вистрілив вдало є досягнення операційних показників (кількість замовлень, середній чек, час доставки, частота набору персоналу і т. Д.) На 90-100% від запланованого. Також експерти відстежують динаміку зростання, де, виходячи з показників оцінюють подальший розвиток.

Кіпр став для Rocket підтвердженням вдалого запуску. Виходячи зі стартових результатів роботи в Нікосії, з моменту запуску кількість закладів-партнерів збільшено в пʼять разів. У компанії говорять, що на початку їх було 30, зараз понад 150 ресторанів в додатках. На цей час, на Кіпрі Rocket все ще підтримує безплатну доставку без обмежень по чеку. При цьому спільно з партнерами пропонує клієнтам промо-активності, наприклад, знижку на все меню. Також щомісяця сервіс збільшує обороти — приріст на 300-500%.

Для того щоб доставка від Rocket вже на старті була успішною, необхідна пристойна сума інвестицій. Велика частина витрат в компанії доводиться на маркетинг і на формування нового офісу, який буде керувати міжнародним напрямком, якщо реалізацію сервісу заплановано в іншій країні.

Але, як ми бачимо, весь масив того, що опрацьовує команда Rocket, має свої плоди. Адже тільки станом на січень 2021 року курʼєри Rocket працювали у 28 містах України, в тому числі в 18 обласних центрах. А з міжнародних завоювань в компанії готуються до старту роботи в Словенії. У планах на 2021 — запуск ще в семи країнах.