MOYO продовжує розвиток в регіонах — відтепер зустрічаємо в Борисполі
- Фото:
- All Retail
Український рітейлер побутової техніки та електроніки MOYO відкрив перший магазин на Київщині, у місті Бориспіль — ТРЦ «Аеромол» (вул. Київський шлях, 2/6).
MOYO — перший національний омніканальний рітейлер техніки та електроніки в Україні, який приймає та обробляє онлайн-замовлення в цілодобовому форматі. Перший магазин мережі відкрився у 2009 році. На цей час мережа налічує 42 модернізовані магазини у 20 містах України. Компанія дотримується закону України та підтримує всі превентивні дії щодо захисту населення від поширення вірусу COVID-19. Інтернет-магазин працює в посиленому режимі.
Новий MOYO повноцінно розпочав роботу наприкінці травня. У магазині традиційно можна придбати смартфони, ноутбуки, товари для геймінгу, безліч аксесуарів та важливих для девайсів дрібниць.
Крім того, в асортименті представлено і широкий вибір акустики (якраз на часі для літніх пікніків та поїздок на природу), доступні також і телевізори, здебільшого з підтримкою функції Smart TV.
З початку 2021 року мережа активно продовжує розвиватися у регіонах України та масштабуватися — наразі відкрито вже 5 нових магазинів у різних областях.
“Розвиток мережі у регіонах України — один з основних пріоритетів діяльності нашої компанії. Перебуваючи серед лідерів онлайн-торгівлі технікою та електронікою, ми хочемо бути ще ближче до своїх клієнтів. Ми створюємо для них не просто магазини, а зручний та цікавий простір для максимально вдалих та комфортних покупок”, — коментують у пресслужбі мережі техніки та електроніки MOYO.
Інтер’єр магазину — у фірмовому стилі мережі: світлий та просторий — його компанія наслідує у всіх торгових точках після ребрендингу.
Нові магазини мережі цього року відкрили також у Запоріжжі, Одесі, Маріуполі, Львові та Києві.
Головною особливістю є те, що віднедавна клієнти мережі MOYO можуть на місці замовити навіть ті товари, яких немає в наявності (це стосується здебільшого габаритної побутової техніки або ж вітринних зразків). Зробити це дуже просто: продавець-консультант робить замовлення, покупець обирає зручний спосіб доставки та миттєво отримує електронний інвойс — посилання для швидкої оплати — через смс або ж на e-mail.