Журнал All Retail запитав торговії компанії про їх ставлення до вакцинації своїх співробітників
- З появою вакцин від COVID-19, боротьба з пандемією в усьому світі набирає обертів.
У деяких країнах навіть самі роботодавці зацікавлені в тому, щоб їх персонал був щеплений. Lidl в США надає своїм співробітникам по $ 200 за те, що вони зроблять щеплення, а виробники йогурту Chobani і Danone пропонують працівникам збільшення оплачуваной відпустки.
Як у Вашій компанії налаштовані до питання вакцинації співробітників? Чи маєте Ви намір контролювати цей процес?
Прес-служба компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» :
«Здоровʼя та безпека співробітників «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» завжди є і будуть вищим пріоритетом компанії. З огляду на поточну ситуацію з вакцинацією в Україні, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» почала пошук потенційних варіантів щеплення від COVID-19 для співробітників в рамках співпраці зі страховою компанією і приватними медичними установами. Крім того, компанія проводить опитування серед співробітників щодо їх готовності вакцинуватися, а також аналізує всі існуючі міжнародні практики з цього питання для розробки оптимальної стратегії вакцинації співробітників, як тільки вакцина зʼявиться в комерційному доступі».
Марина Харрісон, віце-президент з персоналу компанії Carlsberg Ukraine:
«Звичайно, як соціально відповідальний роботодавець ми вже розглядаємо механізми вакцинації наших співробітників. Точно можу сказати, що незалежно від того, чи буде вакцинація проводитиметься на державному рівні або зʼявиться можливість придбання вакцини нашою компанією, вона буде проводитися виключно на добровільних засадах, а рішення співробітника відмовитися від вакцини не вплине на трудові взаємовідносини. На даний момент ми пропонуємо регулярну вакцинацію від грипу всім бажаючим співробітникам.
На сьогоднішній день наші колеги з Групи розглядають варіант підрахунку «індексу здоровʼя», який, як ми припускаємо, буде будуватися на кількості вакцинованих співробітників в співвідношенні до тих, хто відмовився з тих чи інших причин. Але поки це лише ідеї на майбутнє».
Оксана Ланевич, керівник департаменту з управління персоналом компанії «МТІ hi-tech дистрибуція» :
«Компанія МТІ піклується про своїх працівників, особливо про їхнє здоровʼя. Цей напрямок в роботі з персоналом засновано давно і ми неухильно дотримуємося йому.
Останні 2 роки ми закликаємо робити щеплення проти грипу для збереження здоровʼя, централізовано організовували вакцинацію своїм працівникам і їх сімʼям. Звичайно, і в ситуації з COVID ми також налаштовані піклуватися про здоровʼя працівників та, як соціально відповідальна компанія, будемо сприяти вакцинації якісними вакцинами. Тому постійно тримаємо звʼязок з нашими страховими брокерами, які глибше володіють інформацією з даного питання.
На даний момент як юридична особа «МТІ hi-tech дистрибуція» стала в чергу на проведення щеплення, як і закликав до цього міністр охорони здоровʼя України.
Сподіваємося, що найближчим часом ми зможемо отримати необхідну кількість перевіреної вакцини».
Інна Печериця, HRD лінії магазинів EVA:
«На сьогоднішній день ми не плануємо контролювати або стимулювати процес вакцинації співробітників компанії. Оскільки дана процедура не визначена як обовʼязкова на державному рівні, ми вважаємо, що це питання знаходиться в площині особистої відповідальності кожної людини за своє здоровʼя і здоровʼя оточуючих.
При цьому, як уже неодноразово зазначалося, компанія забезпечує суворе дотримання комплексу заходів, що перешкоджають поширенню коронавируса — таких як температурний скринінг співробітників, використання засобів захисту, дезінфекції тощо. Крім того, ми надали можливість віддаленої роботи тим, кому для виконання своїх функцій не обовʼязково фізично бути присутнім на робочому місці. Дані заходи однаково ефективні для всіх, а реакція на вакцину, як відомо, індивідуальна, тому співвідношення позитивного ефекту і потенційних ризиків кожен повинен оцінювати самостійно, в тому числі, прислухаючись до рекомендацій лікаря».