Лідер роздрібного ринку Польщі представляє нову концепцію магазину Biedronka 3.0
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
Після двох з половиною років розвитку магазинів концепції Biedronka 2.0, мережа пішла далі і створила новий, ще більш сучасний формат торгової точки. Численні зміни спочатку тестувалися в різних місцях, поки нарешті їх не обʼєднали та не охрестили Biedronka 3.0. За даними Wiadomościhandlowe.pl, з початку 2021 року новітня концепція була реалізована в більш ніж 100 нових або модернізованих магазинах Biedronka.
— Ми перебудували всю концепцію магазину 2.0 в магазин 3.0, — каже Петр Косаржицкі, директор з управління торговими площами і мерчендайзингу мережі Biedronka. — Ми використовували складний період пандемії, щоб розробити нову концепцію та максимально удосконалити сучасні рішення. Всі нові відкриття і оновлення ми будемо проводити відповідно до концепції 3.0, — заявляє представник мережі. Однак варто зазначити, що деякі елементи Biedronka 3.0 вже можна було знайти у флагманському магазині — «самому екологічному обʼєкті мережі», що відкрився незадовго до пандемії на півночі Варшави.
Як зазначає Косаржицкі, створення нової концепції магазину було повʼязано з «дуже важкою роботою в області планограм». Змінено розташування полиць і місця для деяких категорій товарів. З іншого боку, такі категорії, як алкоголь і косметика, були повністю переглянуті, щоб підкреслити їх індивідуальність в магазині.
У минулому дискаунтери ототожнювалися в основному з продажем прямо з піддонів. Сьогодні в Biedronka 3.0 піддони практично зникли з торгового залу — за винятком частини проходу з напоями — інформує WH.pl
Традиційні прилавки, які отримали більш привабливий вигляд, зʼявляються в більшості сучасних магазинів Biedronka. Продаж мʼяса і мʼясного асорті з прилавка був протестований дискаунтером в невеликому масштабі ще у 2014 році, потім проект був заморожений, але останнім часом традиційні прилавки були повторно активовані та впроваджені в багатьох модернізованих або нових точках мережі.
Як підкреслив Петро Косаржицкі, після внесених змін магазини з такою ж площею здаються більше і краще організовані. — Покупці заявляли, що магазин виріс, хоча площа не змінилася. Нижні полиці на початку магазину і виніс піддонів з провулків візуально збільшили простір, — заявляє представник Biedronka.
Також змінився зовнішній вигляд секцій з продуктами, що зберігаються в холодильниках. Стару техніку замінили на нову, вертикальну.
Схожа процедура була застосована до розділу косметики, який також більше відрізняється від решти магазину. У відділі інші меблі, він також виділений іншим кольором освітлення і передбачено простір, який дозволить покупцям більш вільно переглядати наявні товари. — Практично всі проходи в магазині були змінені, — резюмує Петро Косаржицкі.
Також була розроблена концепція «SmaczneGo». — Ця зона доступна у великих містах, в обраних локаціях, де ми хотіли реалізувати рішення grab & go. Тут покупець може швидко перекусити, взяти товар з полиці і відправитися до каси. У нас є кілька таких магазинів у Варшаві. У зоні SmaczneGo представлені солодкі та солоні снеки, бутерброди, кава, салати, супи власної марки або свіжовичавлені соки, — пояснює Петро Косаржицкі.
Змінилася і касова зона. У магазинах мережі стало стандартом надавати клієнтам послуги самообслуговування. Спочатку процес їх установки відбувався незалежно від роботи над концепцією 3.0. У 2019 каси самообслуговування можна було знайти приблизно в 320 магазинах мережі, а до кінця цього року вони будуть доступні більш ніж в 2 тис. торгових точок Biedronkа. В середньому на один обʼєкт доводиться три каси самообслуговування. В кінцевому рахунку, такі пристрої можна буде знайти майже в кожному дискаунтері португальської мережі — а їх уже близько 3115.
Кількість товарних індексів (SKU) в середньому магазині Biedronka 3.0 досягає 2,5 тис. найменувань. Доступний асортимент трохи відрізняється в окремих локаціях, щоб більш точно відповідати потребам і закупівельним інтересам конкретних груп клієнтів.
Biedronka також хоче розвивати цифрову комунікацію зі споживачами. Крім екранів на вході, компанія тестує екрани над окремими товарними відділами.
У планах мережі Biedronka на 2021 рік, раніше оголошених широкому загалу, передбачається ремонт майже 300 магазинів. Це мінімальний план. У цьому році планується відкриття більш 100 нових торгових точок. І модернізовані, і нові торгові обʼєкти будуть адаптовані до стандартів Biedronka 3.0, а це значить, що до кінця року більше 400 магазинів будуть працювати в новій концепції.