Cushman & Wakefield стала ексклюзивним агентом з набору орендарів ТРЦ «Меркурій» в Одесі
- Фото:
- All Retail
В Одесі завершується будівництво нового торговельно-розважального центру «Меркурій», відкриття якого заплановано на кінець 2021 року.
Cushman & Wakefield (Нью-Йоркська фондова біржа: CWK) - провідна міжнародна компанія, що надає консалтингові та агентські послуги у сфері комерційної нерухомості. Cushman & Wakefield входить до числа найбільших консалтингових компаній у сфері комерційної нерухомості в світі з доходом $8,8 млрд у 2018 році за основними бізнес-напрямками: агентські послуги в сфері комерційної нерухомості, консалтинг з питань девелопменту, ринки капіталу, оцінка, дослідження ринку, управління проєктами.
Набір орендарів проводить міжнародна консалтингова компанія Cushman & Wakefield, яка також провела роботу з аналізу та оптимізації концепції ТРЦ, включаючи зміни планувальних рішень.
ТРЦ «Меркурій» розташований на вулиці Семена Палія, 99В, в одному з найбільш густонаселених районів Одеси з високими пішохідними та насиченими автомобільними потоками, великою щільністю сучасної висотної забудови, і зручними під'їзними шляхами та розв'язками. Назва торговельно-розважального центру походить від місця його розташування – давно відомого серед одеситів торговельного кварталу «Меркурій», центру комерції та торгової активності Суворовського району.
Загальна площа ТРЦ становить 27 300 кв. м, а орендна – 21 300 кв. м, місткість фасадного паркінгу – 450 машино-місць. У самій будівлі все передбачено для комфортного шопінгу та приємного відпочинку для всієї родини: скляний атріум, панорамні ліфти, які дозволяють комфортно переміщатися між 4-а поверхами ТРЦ, широкі галереї з магазинами, ресторанами та кафе, великим продуктовим супермаркетом, а також дитячим розважальним центром.
Катерина Весна, керівник департаменту агентських і консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості компанії Cushman & Wakefield в Україні, наголосила, що ТРЦ «Меркурій» має значний потенціал завдяки розташуванню в самому центрі щільної житлової забудови на одній з основних доріг Суворовського району Одеси. «Найбільш стійкими концепціями останніх років виявилися окружні та районні торгові центри. Їх розвиток набирає обертів зараз не тільки в Україні, в Європі цей формат добре розвинений і демонструє високі показники продажів. Соціальна активність людей переміщується ближче до місця проживання, а карантинний період дав додатковий поштовх до розвитку торгових центрів подібного формату, їх відвідуваність у будні дні тепер прирівнюється до кількості візитів у вихідні, оскільки робота людей також перемістилася ближче до дому», – зазначила Катерина Весна.