Розвивати бізнес, зберігаючи природу
- Фото:
- All Retail
Європейський бренд V-Label виходить на український ринок
V-Label - швейцарський бренд, заснований ще в 1996 році. Ініціатор створення знаку V-Label та парасолькової організації для численних європейських веганських та вегетаріанських організацій - Європейський вегетаріанський союз (EVU). Українськa філія V-Label працює з січня 2021 року. Надання маркування в Україні координується ТОВ Polveg, що базується у Варшаві.
V-Label — це міжнародний бренд ліцензування веганських та вегетаріанських продуктів і послуг. Символ бренду на упаковці товару гарантує, що цей продукт ретельно перевірений на наявність в ньому речовин тваринного походження. Що важливо, йдеться не лише про склад продукту, але й про застосовувані добавки, допоміжні речовини та інгредієнти, які могли бути використані на всіх етапах виробництва.
"Наше маркування підкреслює специфіку продукту, робить його в певному сенсі винятковим та більш конкурентоспроможним на ринку. За допомогою цього символу виробники підвищують довіру клієнтів та отримують додаткову гарантію якості продукції від незалежної асоціації European Vegetarian Union", — розповідає про деталі Юлія Неклева, спеціаліст у справах сертифікації V-Label в Україні.
Організація має свої представництва у понад 20 країнах на 4 континентах. Понад 40000 продуктів від 3000 виробників в 54 країнах світу вже ліцензовані брендом.
В Україні та за кордоном символ використовують такі міжнародні бренди як: Alpro, Biosphere, Frosta, Inglot, Loostdorf, Nestle, PUMA, Rittersport, Sojaline, Tartex Unilever, Vegetus та інші.
Ринок веганських та вегетаріанських продуктів впродовж останніх років стрімко збільшується та характеризується рекордними продажами. Все більше компаній визнають переваги збагачення ринку продуктами рослинного походження.
Розширюється і коло споживачів веганських та вегетаріанських продуктів. Щороку кількість людей у всьому світі, які з екологічних, медичних, релігійних чи етичних міркувань обирають веганський або вегетаріанський спосіб життя — збільшується. Україна — не виняток. Тому V-Label розпочинає діяльність в Україні і сертифікуватиме продовольчі товари, косметику та товари non-food.
Важливо зазначити, що V-Label не сертифікує продукти, навіть інгредієнти яких, хоч на одному з етапів виробництва тестували на тваринах.
Більше про організацію, її діяльність та умови сертифікації можна знайти на офіційному сайті — www.v-label.eu/uk та сторінці у Facebook — https://www.facebook.com/vlabel.ua.