Опубліковано

Nike повідомила про рекордний прибуток в історії компанії

Теги:
Nike
Фото:
malls.com

«Таким чином ми випереджаємо інших і розширюємо лідерство», — йдеться в звіті американського бренду.

Згідно з фінансовим звітом Nike за четвертий квартал і за весь фінансовий рік, що закінчився 31 травня 2021 року, компанія повністю оговталася від потрясінь, викликаних пандемією коронавіруса, і досягла ще одного видатного результату. Річне зростання прибутку склало 196% у порівнянні з 2020 роком і 42% в порівнянні з 2019 роком. Тим часом, чистий прибуток за повний фінансовий рік виріс на 19%, а виручка за четвертий квартал — на 96%.

Такі результати дозволили генеральному директору Nike Джону Донахью заявити, що минулий фінансовий рік став поворотним в історії компанії. За його словами, це стало можливим в першу чергу завдяки реалізації стратегії Consumer Direct Acceleration на всьому ринку. Тепер Nike планує «продовжувати активно інвестувати в інновації та цифрові технології», зміцнюючи своє лідерство і закладаючи основу для довгострокового зростання.

Прямі продажі Nike, в тому числі цифрові, виросли на 32%, досягнувши понад 16 мільярдів доларів, що становить 37% від загальної виручки. Зростання цифрових продажів досягло 9 мільярдів доларів і склало понад 20% від загальної виручки. Донахью сказав, що компанія планує збільшити цифрові продажі до 50% від загального обсягу продажів.

Стратегія компанії, орієнтована на жінок, також сприяла збільшенню продажів. Жіночий бізнес виріс на 22%, що зробило Nike найбільшим в світі жіночим спортивним брендом з капіталом більше 8,5 мільярдів доларів. Популярність бренду Jordan також зросла на 31%.

У третьому кварталі компанія сильно постраждала від збоїв в ланцюжку поставок, викликаних нестачею робочої сили, контейнерів та логістичними труднощами. В результаті продажу бренду впали на 4% в Європі, на Близькому Сході і в Африці за цей період, а в Північній Америці впали на 10%. Однак в четвертому кварталі ситуація швидко відновилася, і Nike змогла легко це виправити. Зростанню продажів компанії в 4 кварталі також сприяло відновлення економіки США, що сприяло зростанню роздрібних продажів в регіоні.