У Луцьку відбулась презентація монографії «Анатомія ритейлу»
- Фото:
- All Retail
У Луцьку в Музеї сучасного українського мистецтва Корсаків 24 червня відбулася презентація колективної монографії «Анатомія ритейлу» за редакцією Віктора і Романа Корсаків.
На заході не просто розповідали про книгу і процес її написання, а влаштували круглий стіл, на якому обговорили питання інтеграції теорії та практики в сучасному рітейлі.
Голова ради директорів групи компаній VolWest Group, доктор економічних наук, кандидат медичних наук, фундатор МСУМКу Віктор Корсак розпочав презентацію книги та анонсував цікаве обговорення.
«Ми живемо в шалений час, в шаленому інформаційному потоці. Ми ні на що не маємо часу. Наука як така перестає існувати, а будь-які фундаментальні розробки створюють виключно для практичних цілей. Є якийсь теоретичний винахід — він одразу має інтегруватися у практику. Якщо в практиків є проблема, вона має надходити до вчених, які могли б її вирішити», — пояснив Віктор Корсак проблематику поєднання теорії і практики.
До слова, у колективній монографії викладено досвід менеджменту «Наш Край» та SPAR Україна за 20 років свого не простого, проте результативного розвитку. Автори поділилися прикладними аспектами ритейлу, теоретично обґрунтовуючи їх, надали корисні поради, які дозволять ефективно розвинути роздрібний бізнес із нуля та підвищити ефективність наявного.
Монографія є не лише унікальною за змістом, а й за формою: у книгу включено десятки творів найкращих сучасних українських художників із колекції Музею сучасного українського мистецтва Корсаків. Це, з одного боку, підвищує рівень засвоєння матеріалу, а з іншого — забезпечує розвиток естетичного інтелекту читача та сприяє зацікавленості мистецтвом. Ми живемо в епоху інформаційного «потопу» і водночас тотального дефіциту часу, тому паралелізм пізнання — професійного та естетичного — є одним зі шляхів вирішення цих проблем.
Книга створена для кожного, хто займається ритейлом або планує вибрати цей напрямок розвитку, теоретиків та практиків торгівлі; виробників та дистриб’юторів; викладачів предметів про торгівлю та студентів; кожного, хто цікавиться проблемами цієї галузі економіки.