Опубліковано

Фінансові результати "Сільпо" за минулий рік і плани до 2025-го

Теги:
Сільпо
Фото:
All Retail

Нещодавно одна з найбільших торгових мереж України, що входить до групи компаній Fozzy Group, оприлюднила звіт про свою діяльність у 2020 році.

Так, наприклад, станом на кінець року мережа "Сільпо" налічувала 69 концептуальних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес маркети Le Silpo. RAU пропонує ознайомитися з найцікавішою інформацією з цього звіту.

Фінансові результати

Відповідно до фінансової звітності ТОВ «Сільпо-Фуд», за 2020 рік компанія продемонструвала наступні фінансові результати: 64,4 млрд грн доходу (без ПДВ), 49,7 млрд грн - торговий оборот мережі (без ПДВ), + 12,19% зростання торгового обороту мережі в 2020-ду в порівнянні з 2019 роком

У 2020 році ТОВ «Сільпо-Фуд» отримала довгостроковий кредит Європейського банку реконструкції та розвитку в розмірі $ 40 млн для розширення мережі. За ці кошти ритейлер планує відкрити і оновити 41 супермаркет Сільпо протягом 2020-2021 років.

23 з них були відкриті протягом минулого року, таким чином компанія досягла на кінець грудня минулого року показника в 272 супермаркети Сільпо. Це, в свою чергу, становить 399 510 кв. м загальної торговельної площі (середня торговельна площа супермаркету Сільпо — 1469 кв. м).

Ще 7513 кв. м загальної торговельної площі становить мережа Le Silpo, в яку входить чотири делікатес маркети (середня торговельна площа Le Silpo — 1878 кв. м)

Електронна комерція і логістика Сільпо

З початку пандемії перед Сільпо постало питання відсутності інтернет-магазину в мережі. За три тижні компанія створила і впровадила онлайн-магазин з власною доставкою, в якій на кінець року працювало 517 курʼєрів. Крім того, в минулому році 1, 5 млн клієнтів мережі користувалися додатком Сільпо, через який було сплачено 1, 143 млн грн.

Також в 2020 році компанія ввела систему самостійного сканування і покупки товарів. Зокрема, було встановлено 536 самокас в 39 супермаркетах, за якими здійснено 27 млн ​​покупок. При цьому 47% всіх покупок в мережі було здійснено зі скануванням карти «Особистий рахунок».

Магазини мережі обслуговують пʼять розподільних центрів — РЦ Квітневе, РЦ Перемога, РЦ Одеса, РЦ Запоріжжя, РЦ Харків, із загальною площею 171 415,4 кв. м. За рік для продажу ними було відвантажено 1 157 715 тонн продукції.

Плани і прогнози

За прогнозами компанії, в середньому ринок продуктової торгівлі України в 2021-2024 роках буде зростати на 10% в рік. Ці цифри наводяться з урахуванням рівня інфляції близько 6% і близько 4% реального зростання доходів (ВВП). З огляду на ці показники, до кінця 2022 року компанія планує збільшити мережу до 316 торгових точок, до кінця 2024-го — до 360 супермаркетів. Ці цифри враховують як магазини Сільпо, так і делікатес маркети Le Silpo.