Опубліковано

Китайська платформа Shein перевершує в США H&M і Zara за онлайн-продажами

Теги:
одяг та взуття
Фото:
ubr.ua

Рітейлер одягу і взуття Shein став найвідомішим рітейлером швидкої моди в США

Серед змін, викликаних пандемією коронавируса, були збільшення кількості покупок в Інтернеті і більш широке використання мобільних пристроїв для здійснення покупок. І переможцями стали компанії, чия стратегія спочатку була орієнтована на цей напрямок. Серед них — компанія Shein, що працює в сегменті швидкої моди, яка показала стрімке зростання, в тому числі на ринку США, де їй вдалося обійти таких гігантів, як H & M і Zara.

Згідно з червневим звітом Earnest Research, на тлі пандемічного зростання витрат на електронну комерцію Shein став найбільшим рітейлером швидкої моди в США, продемонструвавши зростання на 160 відсотків. Станом на 16 червня на частку компанії припадало 28% продажів, випереджаючи H & M (частка 20%), Zara (11%), Forever 21 (10%) і Fashion Nova (8%). Для порівняння, в 2021 році частка Shein в загальних продажах індустрії швидкої моди склала 13%.

Згідно зі звітом Earnest Research, крім Shein, єдиною компанією, що займається швидкою модою, яка продемонструвала зростання частки ринку в період з січня по середину червня, була Zara.

В цілому ринок швидкої моди зростає — згідно з тим же звітом Earnest Research, з січня 2021 року до середини червня ринок США виріс на 15 відсотків. Споживачі втомилися від домашнього та спортивного одягу і знову хочуть одягатися красиво.

Але деякі експерти пророкують, що це зростання скоро закінчиться і що спад не за горами. І основна причина цього — екологічні проблеми. Все більше і більше споживачів усвідомлюють, якої непоправної шкоди навколишньому середовищу завдає швидка мода.

Згідно з квітневим звітом UBS, виручка ритейлерів швидкої моди може впасти на 10-30 відсотків протягом наступних пʼяти-десяти років. І багато компаній вже почали переосмислювати свої виробничі процеси і графіки випуску нового одягу в надії стати більш екологічно чистими.