Lidl GB обіцяє збільшити продажі здорової їжі
- Фото:
- careers.lidl.co.uk
Lidl GB оголосила про нове амбіційне зобовʼязання по здоровому харчуванню, відповідно до якого дискаунтер збільшить продажі здорових продуктів до 2025 року як мінімум до 85% від загального обсягу продажів, виходячи з обсягу тоннажу.
Програма Get Fresh спрямована на розширення асортименту свіжих корисних для здоровʼя продуктів, таких як свіже мʼясо, фрукти і овочі, доступних покупцям в магазинах, щоб запропонувати ще більш здоровий вибір.
Крістіан Хертнагель, генеральний директор Lidl GB, сказав: «У Lidl ми доводимо, що здорове харчування — не означає великі гроші. Наші конкурентоспроможні низькі ціни на весь наш асортимент, особливо на фрукти і овочі, є лідируючими на ринку і забезпечують клієнтам доступ до здорової їжі цілий рік».