Опубліковано

ICSC провели ребрендинг своєї організації

Теги:
новини ТРЦ
Budhouse Group
Фото:
rli.uk.com

Всесвітнє співтовариство професіоналів торгової нерухомості ICSC оголосило про свій ребрендинг

Раніше назва організації ICSC розшифровувалося як International Council of Shopping Centers, Міжнародна Рада Торгових Центрів. Тепер абревіатура ICSC після ребрендингу звучить як — Innovating Commerce Serving Communities, Інноваційна Торгівля на службі у спільнот.

ICSC — більше, ніж просто торгові центри. Це ціла індустрія соціальних просторів, що складається з місць, де люди роблять покупки, працюють, відпочивають і разом проводять вільний час. Такі простори забезпечують споживачів всім необхідним.

- Зараз торгові центри — це не просто набір приміщень під оренду магазинів. Зараз ТРЦ мають колосальне соціальне значення для громад. Відвідувачі приїжджають в торговий центр не просто за покупками, сучасні ТРЦ стали головним місцем дозвілля, розваг, спілкування, роботи та навіть вакцинації, як показує наш останній досвід, — каже Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group, Глава Української ради торгових центрів, Глава Національного комітету ISCS в Україні. — З іншого боку торгівля стає іншою: омніканальність вимагає впровадження інновацій. Подібні зміни лягли в основу ребрендингу головною галузевої організації світу. Це свого роду визнання, що світ вже ніколи не стане колишнім, і галузь повинна відповідати на виклики часу. Індустрія активно змінюється, і ребрендинг ICSC є відображенням розвитку галузі.

Бренд ICSC має 65-річну історію, сьогоднішній ребрендинг шанує і визнає цю історію, одночасно показуючи нові тенденції галузі. Роздрібна торгівля і торговельна нерухомість продовжують впроваджувати інновації, які змінюють те, як ми робимо покупки.

Надалі абревіатура ICSC буде використовуватися разом з «Innovating Commerce Serving Communities» у всіх комунікаціях, що ще раз підкреслить пріоритети організації.

Наша ініціатива по ребрендингу зображає зміни, які організація й учасники спільноти надали на торгівлю, — уточнюють в ICSC. — Протягом останніх девʼяти місяців ми наполегливо працювали над створенням нового бренду. І зробили все, щоб він показував нашу суть. Зʼєднання букв «СʼS» в нашому логотипі символізує перетин спільнот і комерції.