Kaufland збільшив виручку в Польщі до 2,4 млрд. євро
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
Рітейлер Kaufland повідомив про продажі в Польщі в минулому році в розмірі 11 млрд злотих (2,4 млрд євро).
Також рітейлер найняв додатково 2600 співробітників за рік, згідно з повідомленнями місцевих ЗМІ.
У минулому році група заплатила близько 770 млн злотих у вигляді податків, одночасно продовжуючи відкривати нові магазини і оновлювати відкриті.
"Не дивлячись на несприятливі соціально-економічні умови, ми продовжували дотримуватися нашої стратегії, відкриваючи нові магазини і модернізуючи існуючі, щоб гарантувати покупцям максимальний комфорт при покупках", — прокоментував Гуннар Гюнтер, президент правління Kaufland Polska.
"Ми також зосередилися на розробці концепції універсального магазину, яка стала особливо важливою під час пандемії".
Група відреагувала на пандемію, встановивши термінали самообслуговування в більш ніж 120 своїх магазинах по всій Польщі, а також розробивши рішення для електронної комерції в партнерстві з Everli.
Рітейлер, що належить Schwarz Group, також розробив спеціальні "зони харчуванняʼʼ в магазинах і розширив свій асортимент веганських, вегетаріанських і етичних продуктів, включаючи лінійку вегетаріанських продуктів K-take it, а також K -Bio.