Опубліковано

Постковідний RAU Expo як символ надій і руху вперед

Теги:
RAU Expo
AR ексклюзив
Фото:
RAU

16-17 червня в столичному НСК «Олімпійський» відбулася пʼята за рахунком, ювілейна виставка RAU Expo.

Уже традиційно нас зустрічали актуальна експозона з представниками різних ТЦ/ТРЦ країни та інших профільних компаній, а також три потоки виступів, на яких встигли виступити близько 100 спікерів. Програма виявилася дуже насиченою та охопила практично всі сфери, до яких встигла дотягнутися.

Як це зазвичай і буває, перших і знакових спікерів слухали повні зали, а потім значна частина відвідувачів плавно перейшла до ділових переговорів, неформального спілкування та особистих зустрічей в барах, бізнес-зонах і серед стендів виставки, які розкинулися на трьох поверхах (хоча в основному на першому, і досить багато на другому, зате на третьому поверсі була велика відкрита площадка з видами на столицю).

Відвідувачів у цей раз, по відчуттях, прийшло навіть більше, ніж на попередні RAU Expo. Було очевидним, що люди за період локдаунів, ізоляцій і онлайн-звʼязку скучили по живому спілкуванню, багато сміялися й обіймалися. Особливо ті, хто пробували коктейлі. Але що могло затьмарити масову дегустацію різних сортів пива під час четвертої виставки два роки тому?

Ще особисто мені не вистачило топучасників з продуктового рітейлу. Так, були директори та власники ряду мереж, але хотілося б послухати більше спікерів, наприклад, з АТБ (Валерій Бондар виступив відмінно, але в минулий раз був і Борис Марков), а також цілої плеяди мереж, які активно розвиваються зараз у всіх регіонах і на київському ринку — впевнений, вони багато про що могли б розповісти (як Сергій Войцеховський з «КОЛО», якого із задоволенням слухав зал).

Команда «Сільпо» і зовсім майже в повному складі полетіла в ці дні попрацювати в Дубровник — очевидно, готуючи нові інновації, стратегії й безпрограшні вау-ефекти, за які їх і люблять (залаштунки роботи зі штучним інтелектом від Fozzy Group нам в перший день продемонстрували представники з нового підрозділу групи «Лабораторія Зі»). Але ж є і «Фора», і «Траш» — або у них були свої власні дубровники? Все може бути.

Резюмуючи, ювілейна виставка RAU Expo безумовно вдалася. Яскрава, інформативна, доброзичлива, корисна — такою, смію сподіватися, вона залишиться в нашій колективній памʼяті.

Упевнений, що організатори до наступного року підготують не менше різноманітну й актуальну програму, зі своїм власним набором сюрпризів і вау-ефектів!

Автор: Денис Поддубський, співзасновник «Служби розвитку рітейлу», начальник відділу розвитку мережі VARUS