Опубліковано

Рітейлер розмістив зовнішню рекламу про перероблювання пластику поруч з конкурентами

Фото:
Marketing Media Review

Co-op запустив гіпер-таргетовану зовнішню рекламу, створену Lucky Generals.

У цьому місяці роздрібний торговець повідомив про запуск найбільшою в Європі схеми переробки мʼякого пластику, пластикових пакетів і упаковки товарів в магазинах. До кінця місяця цей Co-op стане першим у Великобританії супермаркетом, який буде мати повністю перероблювану упаковку для харчових продуктів.

Зовнішня реклама нагадала споживачам, що тепер вони можуть переробляти мʼякий пластик для будинку в Co-op, незалежно від того, де вони роблять покупки, або якої б марки вони не були. Рекламні оголошення зʼявилися поруч з іншими супермаркетами.

В рамках кампанії Co-op запустив челлендж #CleanitScrunchit в TikTok, в рамках якого інфлюенсери продемонстрували, як легко збирати та переробляти мʼякий пластик в домашніх умовах.