Опубліковано

McDonaldʼs вперше призначила директора по роботі з клієнтами

Теги:
McDonald's
Фото:
All Retail

Корпорація McDonaldʼs, найбільша в світі мережа ресторанів швидкого харчування, повідомила, що вперше призначила міжнародного директора по роботі з клієнтами, який буде відповідати за якість як традиційного обслуговування клієнтів, так і віртуального.

З 1 серпня цю посаду займе Ману Стейярт, який пропрацював в McDonaldʼs більше 20 років. Раніше він був віце-президентом компанії з операцій на міжнародних ринках, передає Інтерфакс.

Завданням підрозділу буде зміна методів роботи з клієнтами і підвищення якості сервісу. Він займеться аналізом даних, маркетингом, а також питаннями взаємодії з клієнтами за допомогою цифрових технологій, роботи ресторанів, включаючи сервіс «Макавто», і процесами приготування їжі.

"Ми досягли того поворотного моменту, коли технології і інформація впливають майже на всі аспекти роботи з клієнтами", — заявив Стейярт.

Створення нового підрозділу свідчить про те, що McDonaldʼs прагне стати більш клієнтоорієнтованим, пише The Wall Street Journal. З іншого боку, корпорацію підштовхує до цифровізації зміна зовнішнього середовища, в тому числі пандемія COVID-19.

Дослідження фірми NPD Group свідчить про те, що сукупне відвідування всіх ресторанів швидкого харчування в червні збільшилася на 15% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. При цьому онлайн замовлення виросли на 70%, а традиційні скоротилися на 6,6%.

У другому кварталі 2021 року McDonaldʼs збільшила чистий прибуток в 4,6 рази в річному вимірі, виручку — на 57%. Показники корпорації перевершили прогнози аналітиків і цифри допандемійного 2019 року.