Опубліковано

Оновлений BROCARD у київському ТРЦ «Піраміда»

Теги:
Brocard
косметика
Фото:
All Retail

Компанія «Брокард-Україна» відкрила оновлений магазин у київському ТРЦ «Піраміда» (вул. Олександра Мишуги, 4).

 Після реновації BROCARD переїхав на іншу локацію і став більше – 372 м². 

Попри оновлення, деякі елементи залишилися незмінними: впізнавана для мережі чорно-біла стилістика, продумана сегментація по брендам і товарним групам (парфумерія, засоби догляду за шкірою й волоссям, декоративна косметика, поділ на жіночі й чоловічі лінії). 

У новому магазині представлені 170 світових брендів парфумерії й косметики (CHANEL, Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші). 

Протестувати новинки декоративної косметики, дізнатися лайфхаки досвідчених б'юті-експертів і зробити фото для соцмереж можна в ефектному мейкап-барі з неоновою вивіскою і професійним дзеркалом з підсвіткою. 

Поціновувачі ніші знають про важливість атмосфери і концентрації при виборі «свого» аромату, спеціально для них відведено окремий зал. Тут, у приємній компанії експертів можна послухати легендарні авторські аромати (Tiziana Terenzi, Tom Ford, Escentric Molecules, Franck Boclet, Zarkoperfume, Yohji Yamamoto, Montale, Mancera та інші). 

Якщо клієнт не готовий до комунікації й не потребує допомоги консультантів, в оновленому магазині представлений стенд для самостійного вибору ароматів, де парфумерія розподілена в рамках загальноприйнятих характеристик (солодкий, свіжий, деревний аромат тощо). 

«Трансформації – постійний процес, обов'язкова умова розвитку. Реновація ТРЦ «Піраміда» стала каталізатором: відчинилися нові магазини та фуд-корти, змінилося розташування об'єктів – і в нас з'явилася можливість зайняти більше приміщення з кращим розташуванням. Бувши перфекціоністами, ми прийняли рішення не просто змінити місце проживання, а й провести апгрейд, удосконалити те, що вже є» – прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі. 

У всіх магазинах мережі BROCARD представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики та парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками та дистриб'юторами брендів в Україні, що гарантує якість, оригінальність і безпечність усіх товарів мережі.