Опубліковано

Ціни на рекламу в Facebook і YouTube виросли за рік в два рази

Теги:
реклама
Фото:
depositpotos.com

Рекламний бізнес Facebook, Google, Amazon і Snapchat стрімко зростає, як і вартість реклами в сервісах цих компаній. Причиною тому стали зміни політики Apple в сфері відстеження реклами, загальна тенденція переходу на електронну комерцію і зростаюча популярність цифрової реклами.

Про це повідомляє Business Insider, передає AIN.

Відзначається, що ці чинники призвели до того, що за останній рік вартість реклами за тисячу показів на Facebook зросла на 89%, а на YouTube — відразу на 108%.

Клієнти Amazon зіткнулися з особливо високими стрибками CPM (ціна за тисячу показів банера). Середні ціни виросли з $ 3,6 в лютому до $ 8,6 в травні і червні 2021 року. При цьому вартість одного кліка користувача виросла на 20% в період з першого по другий квартал 2021 року для всіх форматів реклами на платформі Amazon.

Facebook повідомив, що середня ціна за рекламу в другому кварталі 2021 року зросла на 47% в порівнянні з минулим роком, і попередив інвесторів, що ціни на рекламу, ймовірно, продовжать рости і в другій половині цього року. При цьому, за даними компанії Measured, в липні 2021 року ціна за тисячу показів на платформах Facebook зросла на 89% в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року і склала $ 11.

YouTube приніс $ 7 млрд для Google, оскільки рекламодавці все частіше використовують відеосервіс як основне місце проведення рекламних кампаній, поступово відмовляючись від телебачення. Зростання склало приблизно 84% в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. У липні ціна за тисячу показів на YouTube була вже на 108% більше, ніж в аналогічний період минулого року.