Опубліковано

 Омніканальна фешн-компанія INTERTOP Ukraine приєдналася до Глобального договору ООН

Теги:
INTERTOP
Фото:
All Retail

В якості учасника Глобального договору ООН INTERTOP Ukraine взяв на себе зобов’язання дотримуватись 10 основних принципів Організації, зокрема захищати права людини, забезпечувати належні трудові відносини, охороняти навколишнє середовище та боротися з корупцією.

Команда INTERTOP приділятиме особливу увагу досягненню таких трьох Цілей сталого розвитку: відповідальне виробництво і споживання, гендерна рівність, а також гідна праця та економічне зростання.

Ідея відповідального споживання давно лежить в основі бізнес-стратегії INTERTOP Ukraine. Ще на початку 2000-х ритейлер, орієнтуючись на світовий досвід, почав впроваджувати різноманітні екоініціативи. В асортименті INTERTOP вже дуже давно ключову частку складають екосвідомі бренди, які свідомо підходять до кожного етапу виробництва продукції, наприклад, Timberland, Ecco, Marc O’Polo, The North Face. Компанія як найбільший омніканальний fashion-ритейлер вважає своєю місією формувати культуру свідомого споживання в нашій країні. Серед еко-ініціатив INTERTOP Ukraine: збір і правильна утилізація зношеного взуття, відмова від одноразових пакетів на користь екосумок, перехід на електронний документообіг, масова висадка дерев у міських парках та скверах в рамках акції «Я за життя» і відкриття першої в Україні інтерактивної екостежки в Голосіївському парку.

Надважливою складовою порядку денного компанії також є питання гендерної рівності. Гендерна структура INTERTOP Ukraine підтверджує відсутність дискримінації: 80% співробітників компанії — жінки. У партнерстві з Глобальним договором компанія планує запустити низку ініціатив, що сприятимуть розширенню можливостей жінок та дівчат як на рівні компанії, так і на державному рівні.

Ще одним ключовим прагненням ритейлера є забезпечення прозорої взаємодії держави та бізнесу і, як наслідок, сприяння економічному росту країни. За непростий 2020 рік INTERTOP Ukraine сплатив до держбюджету понад 600 мільйонів податків. До того ж усі 1600 співробітників компанії є офіційно працевлаштованими та жоден з них не був примусово звільнений через закриття магазинів, які були зумовлені локдаунами. Заручившись підтримкою ООН, фешн-ритейлер прагне стимулювати детінізацію бізнесу і дотримання належних трудових стандартів в Україні, а також бере на себе зобов’язання максимізувати добробут своїх співробітників.

"Приєднуючись до Глобального договору ООН, ми ще раз декларуємо свою позицію: бізнес не може існувати поза контекстом. Тому місією INTERTOP як найбільшого омніканального фешн-ритейлера вважаю каталізацію позитивних змін в країні та в суспільстві. Для цього ми заручилися підтримкою ООН, адже усі наймасштабніші зміни здійснюються в партнерстві ", — коментує Сергій Бадрітдінов CEO INTERTOP Ukraine.

INTERTOP Ukraine — омніканальна fashion-компанія, що є лідером українського модного ритейлу. У портфелі INTERTOP Ukraine понад 400 брендів взуття, одягу, аксесуарів та косметики, а також власна торгова марка Braska. Компанія активно розвиває маркетплейс на базі своєї онлайн-платформи INTERTOP.UA, а також управляє 15-ма роздрібними мережами мульти- і монобрендових магазинів, серед них: INTERTOP, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, Vans, мережа магазинів косметики Kiko Milano, дитяча мережа INTERTOP Kids та аутлети INTERTOP Outlet.

Мережа Глобального договору ООН в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact (Глобального договору Організації Об’єднаних Націй). Це найбільша у світі асоціація корпоративно відповідального бізнесу, що закликає компанії вибудовувати свою діяльність та стратегію з урахуванням Цілей сталого розвитку та на основі десяти універсальних принципів у галузі прав людини, праці, навколишнього середовища та боротьби з корупцією.