АТБ-Маркет запускає третій етап гейміфікованої акції АТB Arena
- Фото:
- All Retail
Герої надзвичайно успішної гейміфікованої акції ATB Arena з доповненою реальністю втретє повертаються, щоб вражати та захоплювати новими можливостями своїх учасників.
Понад 3 мільйони гравців з усієї України познайомились зі світом ATB Arena протягом минулих сезонів акції. Мережа АТБ-Маркет отримала величезну кількість позитивних відгуків і запитань про продовження, та прийняла рішення про запуск нового грандіозного сезону.
Найбільша в Україні по виручці і кількості магазинів продуктова мережа. Оборот рітейлера склав 149,8 млрд. грн. в 2020 році
Тож на початку нового навчального року школярів та всіх прихильників історії про магію та змагання чекає сюрприз — з 6 вересня у магазинах мережі стартує новий етап акції з доповненою реальністю ATB Arena.
У новому сезоні ATB Arena на гравців чекають:
- 35 нових персонажів;
- Можливість підсилювати та покращувати героїв;
- Двобій з містичним драконом Бальтазаром;
- Книга-путівник світом ATB Arena
- Карти скарбів;
- Нові набори карт;
- Фігурки-брелки найрідкісніших персонажів гри та інші цікавості.
Фани гри зможуть продовжити збирати колекцію у всіх 1256 магазинах мережі АТБ-Маркет до 13 жовтня 2021 року.
Це перший для України кейс, коли в рамках подібної активації було створено повноцінний ігровий всесвіт, зі своєю історією, грою в мобільному додатку та понад 90 унікальними героями.
Нагадаємо, щоб розпочати віртуальні змагання, учаснику необхідно завантажити на смартфон безкоштовний застосунок АТB Arena. Умови акції залишаються без змін:
- здійснити покупку в магазині АТБ на суму від 99 грн;
- отримати за кожні 99 грн у чеку картку за ціною 1 грн;
- зібрати додаткові карти за покупки товарів-партнерів акції або за розрахунок на касі картою Райф від АТБ.
«Новий сезон ATB Arena — це наша відповідь очікуванням багатомільйонного співтовариства шанувальників гри, яке була сформовано нами протягом попередніх сезонів Ми системно підходимо до питань, які важливі і затребувані покупцями нашої торговельної мережі. А формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів — є невід’ємною частиною стратегії нашого розвитку. Новий сезон „ATB Arena“, безумовно додасть нових вражень та емоцій, додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам» — зазначає генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков
Проект реалізовано за підтримки компанії Art Nation Loyalty, яка виступила розробником всіх сезонів гейміфікованої акції.
«Ми вдячні компанії „АТБ-маркет“ за довіру. Цей масштабний проект — не лише про інноваційність, він —про побудову стосунків з мільйонною аудиторією. І це надзвичайно цінно — бути причетними до творення нової історії-всесвіту, історії-блокбастера. Новий сезон ATB Arena — вихід на новий рівень комунікації з покупцями та ще більше яскравих вражень від гри» — зазначає генеральний продюсер компанії Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.