Опубліковано

60% покоління Z обирають кешлес і майже стільки ж в майбутньому віддадуть перевагу оплаті смартфоном із NFC

Теги:
безготівкова оплата
Фото:
All Retail

Українські представники покоління Z – прихильники діджиталу, сімейних цінностей і соціального активізму.

Так, 64% молоді фактично живе в соціальних мережах, використовуючи їх як основні джерела інформації та натхнення. Українські Z-ти відмовляються від готівки, все частіше віддаючи перевагу кешлес-оплатам (60%). При цьому вони цінують сімейні стосунки (67%), а також активно залучені до вирішення соціальних та екологічних проблем, очікуючи того ж від брендів. Такі результати дослідження Mastercard, проведеного в рамках вивчення споживчих звичок і поведінки представників покоління Z.

Покоління Z або зумери — термін, яким називають юне покоління покупців, котре народилося з 1997 по 2012 рік. В Україні проживає понад три мільйони представників покоління Z, і їх роль в економіці зростає з кожним роком.

Цифровий стиль життя

Перше покоління, народжене в епоху широкого поширення інтернету, невіддільно пов’язане з цифровим світом. Саме діджитал формує їхній світогляд і споживчі звички. Z-ти дивляться фільми на стримінгових платформах (74%), грають у відеоігри (70%) і слухають потокову музику (63%) хоча б раз на тиждень.

Крім того, 68% українських представників покоління Z кожен день проводять час в соціальних мережах, які залишаються основним джерелом інформації, натхнення і спілкування. При цьому кожен п’ятий опитаний щодня створює і публікує контент на своїх особистих сторінках. Найбільш активна українська молодь в YouTube (91%), Instagram (83%) і Facebook (58%).

Цифровий стиль покупок

Швидкість, комфорт, безпека — так покоління Z описує свої ідеальні платежі, тому безготівкові розрахунки для них мастхев. Згідно з дослідженням Mastercard, у більшості українських респондентів покоління Z (86%) вже є банківська картка, до того ж 60% користуються нею частіше, ніж готівкою, а 35% — взагалі намагаються уникати кешу і платять карткою всюди, де це можливо.

Одночасно із цим оплати смартфоном для покоління Z — один із улюблених платіжних трендів. 42% української молоді вже розраховуються за допомогою смартфонів, і 56% заявляють, що в майбутньому NFC-оплати смартфоном стануть для них домінуючою або єдиною формою оплати.

Електронна комерція також є природним середовищем для українських представників покоління Z: 70% купують сьогодні в інтернеті не рідше одного разу на місяць — переважно одяг (54%), косметику і засоби для догляду (39%) або ж замовляють онлайн доставку з кафе і ресторанів (39%). Але, незважаючи на любов до шопінгу, Z-ти — свідомі покупці, для яких ціна має значення. Вони обожнюють знижки та акції: 66% завжди моніторять пропозиції кількох продавців перед покупкою, а 67% завжди перевіряють, чи немає такого ж товару по акції.