Опубліковано

Топ-5 роздрібних мереж за темпами відкриття магазинів в 2021 році — дослідження

Теги:
FMCG
експансія
Фото:
All Retail

Fozzy Group відкрила найбільшу кількість нових магазинів в першій половині 2021 року в порівнянні з іншими найбільшими роздрібними мережами України.

Про це повідомляє асоціація рітейлерів України з посиланням на дані дослідження GT Partners Ukraine.

Згідно з дослідженням, Fozzy Group відкрила 49 магазинів і потіснила колишнього лідера торішнього рейтингу — АТБ — відразу на третє місце з показником 39 нових торгових точок.

Розширення Fozzy Group пояснюється покупкою мережі магазинів Фуршет, місце яких займають нові супермаркети Сільпо. Також в цьому році активізувалися відкриття магазинів Тhrash! Траш !, який також розвиває Fozzy Group.

Друге місце, як і раніше, утримує рітейлер Коло, хоча мережа трохи знизила темпи розвитку: за перші шість місяців 2021 року відкрито 41 магазин проти 47 за перші шість меясцев 2020 року.

Новачки в списку лідерів серед швидкозростаючих гравців — вінницька мережа Домашній маркет і М'ясомаркет від МХП, які за півроку відкрили майже однакову кількість торгових точок: 33 і 32 відповідно.

Мережа Делві, яка ще в першому кварталі 2021 року входила в топ-6 швидкозростаючих мереж, призупинила розширення — всього вісім нових торгових точок в першому півріччі в порівнянні з 18 магазинами в січні-червні 2020 року.

Також в топ-5 немає мережі Novus, яка в першому кварталі запустила 10 супермаркетів, в тому числі за рахунок переформатування магазинів мережі Billa.

Знизила темпи розширення і VolWest Retail, що розвиває мережі Наш край і SPAR, яка скоротила число магазинів на девʼять з початку року — до 272. Автори дослідження стверджують, що мережа має намір збільшити кількість магазинів у другій половині року.

Мережа АТБ-маркет залишається лідером за кількістю діючих магазинів — 1238. У топ-5 також входять Fozzy Group — 659, VolWest Retail — 272, Арітейл (Коло) — 252 і Львівхолод (Рукавичка) — 181.