Опубліковано

Британські споживачі стали частіше ходити в магазини. Частка онлайн-торгівлі продуктами не змінилася

Теги:
FMCG
Фото:
epravda.com.ua

Згідно з новими даними NielsenIQ, британські покупці починають повертатися до своїх звичок до пандемії, в тому числі таких, як здійснювати «невеликі і часті» походи по магазинах.

За даними NielsenIQ, витрати на продукти в невеликих магазинах зросли на 3,3% за чотири тижні до 11 вересня, що випереджає зростання, яке спостерігається в супермаркетах (+ 0,6%).

Частка онлайн-продажів залишається стабільною на рівні 12,4%, додав NielsenIQ, хоча це трохи нижче 13%, зафіксованих за той же період минулого року.

"Купівельні звички в Великобританії знову змінюються, оскільки британці повертаються до більш імпульсивної купівельної поведінки, яка відповідає поверненню до способу життя, що передував пандемії", — прокоментував Майк Уоткінс, глава відділу роздрібних продажів і бізнесу NielsenIQ в Великобританії.