Опубліковано

Lidl інвестує 1,5 мільярда євро в розширення мережі в Іспанії протягом 4 років

Теги:
Lidl
AR ексклюзив
Фото:
shoppingpl.com

Німецька мережа дисконтних супермаркетів Lidl заявила в четвер, що інвестує в Іспанію 1,5 мільярда євро (1,8 мільярда доларів) в період з 2021 по 2024 рік.

Lidl, у якій в даний час працює понад 17 000 співробітників в 630 магазинах в Іспанії, планує відкрити більше 150 нових точок і чотири логістичні центри до 2024 року.

Німецька мережа дискаунтерів, яка представлена більш ніж 12 000 обʼєктами в Європі і США.

Супермаркети і виробники продуктів харчування виграли від того, що під час пандемії COVID-19 клієнти збирали і витрачали більше грошей на продукти, оскільки обмеження змушували людей залишатися вдома.

"Цей амбітний план розширення є відповіддю на нашу тверду рішучість продовжувати розвивати наш бізнес в Іспанії", — йдеться в заяві Іманоль Забала, менеджера Lidl Expansion & Real Estate в Іспанії.

План розвитку мережі супермаркетів в країні буде зосереджений в першу чергу на Мадриді, де планується інвестувати понад 200 мільйонів євро в наступні чотири роки і відкрити 50 нових точок.